رئیس بنیاد نخبگان قم بیان کرد:

جزئیات برگزاری اولین گفتاورد ملی نخبگان در قم

رئیس بنیاد نخبگان قم گفت: اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، منتظری، رئیس بنیاد نخبگان قم با بیان اینکه اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» و باهدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم برگزار می‌شود گفت: مخاطبین این رویداد، تمامی آحاد جامعه هستند به‌نحوی‌که راه‌حلی برای چالش‌های کشور ارائه کنند.
وی با بیان اینکه این رقابت در چهار مرحله اصلی انجام خواهد شد و فاصله بین هر رقابت ۴۰ روز می‌باشد گفت: در مرحله اول آن، شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در ۵ محور اصلی شامل حوزه‌های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حمرانی هوشمند ارائه می‌نمایند.
وی ادامه داد:  این رقابت، مجموعه مناظره‌هایی برای نیل به چرخش‌های تحول‌آفرین در موضوعات «مالی و پولی»، «منابع طبیعی»، «امنیت غذایی»، «نظام سلامت» و «حکمرانی و سیاست‌گذاری» است.
رئیس بنیاد نخبگان با بیان اینکه این گفتاورد فرصتی برای تعامل نخبگان، مردم و مدیران برای شنیدن و تقویت ایده‌های نخبگانی، دانش‌بنیان‌تر کردن مدیریت کشور، افزایش تفاهم اجتماعی و رشد عمومی است گفت: همه افراد می‌توانند برای شرکت در این رویداد ملی از طریق سایت bmn.ir اقدام کنند و جوایزی که برای این طرح ملی در نظر گرفته شده ده میلیارد ریال جایزه نقدی و ۱۰ میلیارد ریال هم اعتبار بابت عملیاتی‌کردن طرح برتر ارائه شده است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48831
اخبار مرتبط

نظرات شما