جانشین فرمانده سپاه قم خبر داد:

حمایت قرارگاه ۱۹ دی از الگوهای پوشش لباس

جانشین فرمانده سپاه قم گفت: سپاه استان قم  به‌عنوان دبیر قرارگاه ۱۹ دی از طرح‌های مختلف در خصوص الگوی پوشش حمایت می‌کند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار مهدی کبیری پور در نشست خبری اختتامیه جشنواره فرهنگی و  هنری مستوره که بعدازظهر امروز در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار شد اظهار داشت: قرارگاه ۱۹ دی به‌واسطه دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص فرهنگ و پوشش و آنچه به‌صورت بصری در قم وجود داشت تشکیل شد.


جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد:  یک اتفاق در مرحله جدید قرارگاه ۱۹ دی تشکیل محورهای عملیاتی برای جامعه هدف بود که یکی از این محورهای مهم دانشگاه، آموزش پرورش، اماکن دولتی، زیارتی و بازارها بود.

وی بیان داشت: محور دانشگاه به‌عنوان یک بخش تأثیرگذار در فرهنگ عمومی تعریف شد جشنواره فرهنگی و هنری مستوره  با ابتکار دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای معرفی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به‌عنوان الگوی زن سوم مدنظر قرار گرفت.

کبیری‌پور خاطرنشان کرد: جنس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر پایه هنر است از سال گذشته این جشنواره آغاز به کار کرد و امروز محصول آن برداشت شد‌، سپاه استان قم  به‌عنوان دبیر قرارگاه ۱۹ دی از طرح‌های مختلف در خصوص الگوی پوشش حمایت می‌کند و اگر طرح  کارشناسی شده و مناسب بود حتماً از طرف قرارگاه ۱۹ در مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه قم تأکید کرد: جشنواره فرهنگی و هنری مستوره می‌تواند امتداد داشته باشد تا اقشار مختلف با زبان هنر زندگی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها را به تصور بکشند و از طرفی دیگر موضوعات  در خصوص فرهنگ و پوشش بصری جامعه را به تصویر بکشد.

وی با اشاره به اینکه دفتر قرارگاه ۱۹ دی در مصلی قدس مستقر است، عنوان داشت:  کار اصحاب رسانه در این جشنواره مهم است تا آن را به‌درستی در فضای مجازی نشر دهند تا گام دوم این جشنواره با جامعه مخاطب بیشتر برگزار شود و این طرح به بازار منتقل شود در این زمینه هنرمندان خوبی داریم تا طرح‌های فاخر را وارد بازار کنند‌.

کبیری پور اضافه کرد: الگوهای پوششی  که نسل امروز می‌پذیرد در این طرح‌ها وجود دارد و علاوه‌برآن یکی از پیام‌های این جشنواره می‌تواند اشتغال‌زایی باشد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48985
اخبار مرتبط

نظرات شما