با اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان؛

جشن «هلهله فرشته‌ها» در قم برگزار می‌شود

شانزدهمین جشن «هلهله فرشته‌ها» هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی جشنواره هلهله فرشته‌ها، علی امیدواریان گفت: شانزدهمین جشن «هلهله فرشته‌ها» هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به همت هیئت یا زهرا سلام‌الله‌علیها در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: حجت اسلام و المسلمین قاسمیان و عزیزی کارشناسان حاضر در این برنامه هستند که به سخنرانی می‌پردازند و مصطفی راغب مدح اهل‌بیت علیهم‌السلام و وحید شکری نیز به مدیحه‌سرایی می‌پردازند و سید حمیدرضا برقعی از شاعران آئینی کشور نیز شعرخوانی خواهد کرد.
 
امیدواریان ادامه داد: سید جواد هاشمی مجری این برنامه خواهد بود و احمد حاج ابوالقاسمی از قاریان بین‌المللی کشور نیز قاری این مراسم است.
 
وی گفت: جشن پایتخت آسمان نیز روز یکشنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ در مجتمع امام خمینی (ره) ویژه بانوان برگزار می‌شود که در این مراسم خانم‌ها هدایای خود برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمندان اهدا می‌کنند.
 
دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها گفت: نماهنگ روز عشق توسط مرتضی بهاری نیز در این مراسم رونمایی و اجرا خواهد شد.
 
وی گفت: هلهله فرشته‌ها امروز به یک جشنواره ملی تبدیل شده و در ۱۸ استان کشور شاهد برپایی این مراسم هستیم.
 
امیدواریان افزود: این مراسم روز شنبه ۱۹ خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: هر ساله در حدود ۳۰ هزار نفر از در این مراسم شرکت می‌کنند.
 
امیدواریان ابراز کرد: تهیه و توزیع ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان قم، ارائه آموزش‌های تخصصی و کاربردی در حوزه ازدواج، مشاوره‌های رایگان حوزه ازدواج باهمت و مشارکت خیرین از جمله برنامه‌های هر ساله هفته ازدواج از سوی جشنواره هلهله فرشته‌ها است که در این مراسم به‌صورت نمادین جهیزیه‌ها به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49131
اخبار مرتبط

نظرات شما