مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی قم:

فراخوان دومین جشنواره «روایت جهاد» اعلام شد

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان قم گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره روایت جهاد می‌توانند آثار خود را از ۲۴ خرداد تا ۳۱ شهریور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ حسن ضیایی، مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان قم در نشست خبری دومین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد گفت: علاقه‌مندان به شرکت می‌توانند آثار خود را از ۲۴ خردادماه تا ۳۱ شهریورماه و پایگاه رسمی جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد ارسال نمایند.
وی گفت: تمام جزئیات و نحوه ارسال آثار و توضیحات لازم در وب‌سایت جشنواره اطلاع‌رسانی شده است و هر نفر هم می‌تواند تا سه اثر به دبیرخانه ارسال نماید.
دبیر حرکت‌های جهادی در خصوص محور‌های این دوره از جشنواره گفت: محور‌ها و موضوعات این دوره از جشنواره شامل پیام ۹ ماده‌ای رهبر انقلاب به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، اردو‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و کمک‌های مؤمنانه، زن و خانواده، دستاورد‌های فرهنگی، گفتمان‌سازی و گسترش روحیه جهادی در بین مردم است.
وی ادامه داد: این جشنواره در ۴ قالب ادبی شامل شعر و داستان، هنری شامل عکس، فیلم، کلیپ و موشن‌گرافی پوستر و بخش خبری شامل خبر، گزارش، هوش مصنوعی و در بخش ویژه به نام شهدای خدمت برگزار می‌شود.
ضیایی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در قالب ۵ شورا و مجمع جهادی و ۲ قرارگاه جهادی برای کار‌های عملیاتی و حرکت‌های جهادی سازمان‌دهی‌ شده‌اند، گفت: در حال حاضر  هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در استان قم و سایر مناطق کشور درحال‌خدمت رسانی و فعالیت‌های مختلف محرومیت‌زدایی هستند.
وی گفت: این جشنواره در سه سطح قشری، استانی و ملی برگزار خواهد شد و فعالیت‌های جشنواره از ۲۰ خردادماه آغاز شده است و پس از مرحله استانی ۱۵ نفر برتر از استان قم هم به مرحله ملی جشنواره روایت جهاد راه می‌یابند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49217
اخبار مرتبط

نظرات شما