هر روز با یک شهید؛

ای برادران دشمن اصلی ما آمریکاست

در وصیت‌نامه شهید «عبدالرحیم گلستانی» می‌خوانید: ای برادران دشمن اصلی ما آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»شهید «عبدالرحیم گلستانی» فرزند جواد، سال ۱۳۴۵ در نائین اصفهان چشم به جهان گشود. وی در عملیات بدر به‌عنوان تخریبچی حضور داشت. شهید گلستانی در تاریخ بیست و پنج اسفندماه ۱۳۶۳ در همان عملیات در جزیره مجنون مجروح و به اسارت دشمن درآمد و پس از انتقال به کرکوک در همان جا به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۱۸ سال تفحص و در قم تشییع و در گلزار علی ابن جعفر (ع) به خاک سپرده شد. وی برادر شهید قدرت الله گلستانی است که در عملیات والفجر ۱۰ در سال ۱۳۶۷ در سن ۱۶ سالگی به شهادت رسید. در ادامه قسمتی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

 به نام الله یاری‌دهنده روح‌الله و پاسدار خون شهیدان از هابیل تا حسین (ع) تا کربلاهای جنوب و غرب ایران

 سلام بر تو ای اسوه اخلاص و ایمان! سلام بر تو ای نجات‌دهنده مردم ایران! سلام بر تو ای پیر شب زنده جماران! صداقت کلام از نطق گیرایت همه را به وجد و استقامت دعوت نمود، سلام بر تو ای نایب امام‌زمان (عج)! سلام و درود بر خانواده معظم شهدا، مفقودین، اسرا و جانبازان انقلاب اسلامی

 امام من!

 من یکی از یاران تو هستم که بر ندای هل من ناصر ینصزنی تو جواب مثبت دادم و ندایت را لبیک گفتم که چقدر زیباست! مادرم و پدرم در جشن شهادتم خوش‌آمد بگو و جشن بگیر. مبادا گریه‌ات تداوم داشته باشد که این که باعث شادی دشمنان کوردل گردد.

 خواهرانم شما باید راه حضرت زینب (ع) را ادامه دهید و همیشه زینب‌وار باشید حجاب شما از خون ما رنگین‌تر است.

 خداوندا! ما را ببخش و بیامرز که ما گناهکاری بیش نیستیم. خداوندا! ما را شهید بمیران. اول پاک‌کن سپس خاک کن و یک‌لحظه و کم‌تر از لحظه‌ای ما را به حال خود وامگذار.

 ای ملت ایران! قدر این امام عزیز را بدانید؛ زیرا که او بود که قیام کرد و بعد ما هشیار شدیم و از خواب غفلت برخاستیم و بر علیه آن حکومت ضد اسلام قیام کردیم و ما این آزادی را مدیون امام عزیزمان هستیم. ای برادران! دشمن را بشناسید همان‌طور که امام فرمودند: دشمن اصلی ما آمریکا است.

 برادرانم هرگز دست از روحانیت برندارید که هدف دشمن جدایی شما از روحانیت بیدار است و نمازهایتان اول وقت بخوانید عمل‌هایتان را خالص کنید و فقط برای‌خدا قدم بردارید.

 خدایا تو را به جان امام‌زمان قسم این شهادت را قبول بفرما...



انتهای خبر /

 
http://qomefarda.ir/50248
اخبار مرتبط

نظرات شما