هر روز با یک شهید؛

خدمت صادقانه به مردم و احیای رسالت سازندگی

در وصیت‌نامه اولین شهید خبرنگار شهید «علیرضا شاملو» می‌خوانید: در راه خدمت صادقانه به مردم و احیای رسالت سازندگی سخت بکوشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»شهید «علیرضا شاملو» فرزند محمدتقی، سال ۱۳۴۱ در روستای گرجائی ملایر چشم به جهان گشود. شهید شاملو از نخستین شهدای خبرنگار تاریخ انقلاب اسلامی است، شهید شاملو در سال ۱۳۵۷ در سنندج به اسارت و شکنجه کومله درآمد و پس از ماه‌ها اسارت و شکنجه در زندان دولت توسط گروهک‌های ضدانقلاب در هفتم بهمن‌ماه ۱۳۵۷ به شهادت رسید. ماجرای دردناک تحویل پیکر شهید شاملو به مادر غیورش به یکی از سوژه‌های مستند شهید مرتضی آوینی تبدیل شد. شهید علیرضا شاملو از شهدای غریب اسارت استان قم به شمار می‌آید. در ادامه قسمتی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

مسئولیت خطیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است. شهادت را با شهادت انتخاب کنم و حاضرم در راه صادقانه به مردم محروم کشور و احیای رسالت سازندگی از جان خود بگذرم. بعد همه دوستان و عزیزان علاقه‌مند به میهن را به کار و تلاش می‌خوانم و از آن‌ها می‌خواهم که به انقلاب اسلامی دین خود را ادا نمایند. فلسفه من در زنده‌ماندن این بوده که برگردم و رسالتم را ادامه دهم و به تزکیه نفس و به‌کاربستن هر چه بیشتر قوانین قرآن بپردازم. از کسانی که در مدت یک سال گذشته، با آنان همکاری داشته‌ام. تمنای دعای خیر و بخشش دارم و امیدوارم در هر کار سازنده و انسان‌دوستانه‌ای و در هر قدمی که برای سازندگی ایران و در جهت خدمت به انقلاب اسلامی برمی‌دارند، سخت بکوشند.



انتهای خبر /

 
http://qomefarda.ir/50249
اخبار مرتبط

نظرات شما