منتشر شد؛

فراخوان مقالات سومین دوسالانه جایزه «حاج‌قاسم سلیمانی»

فراخوان مقالات سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت، جایزه سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری حوزه، فراخوان مقالات سومین دوره دوسالانه برای انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت، با عنوان جایزه سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای سال ۱۴۰۳ منتشر شد.
این جایزه در چهار محور «امام خمینی (ره) و دفاع مقدس»، «نقش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دفاع مقدس»، «نقش مردم در دفاع مقدس» و «سایر موضوعات» برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان شرکت در این رویداد تا پایان شهریور امسال فرصت دارند مقالات خود را به پست الکترونیکی jayezeshahidsoleymani@gmail.com ارسال کنند.
ضروری است مقالات ارسالی در فایل ورد (Word) و حجم آن‌ها بین ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ کلمه باشد. وجود چکیده فارسی و انگلیسی در کمتر از ۲۵۰ کلمه همراه با ۵ کلیدواژه نیز الزامی است. در شروع مقاله، ذکر عنوان، نام و نام خانوادگی نویسنده یا نویسندگان، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، درجه علمی، سازمان وابسته، پست الکترونیکی و شماره تماس فراموش نشود.
سامانه Eitaa.com/z_jodaki نیز برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی، در پیام‌رسان ایتا در نظر گرفته شده است و نتایج این دوسالانه، ۲۵ آذر امسال هم‌زمان با روز پژوهش اعلام می‌شوند.




انتهای خبر /

 
http://qomefarda.ir/50367
اخبار مرتبط

نظرات شما