مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

علمای اسلام جنایات رژیم صهیونیستی را روشنگری کنند

مدیر حوزه‌های علمیه در پاسخ به نامه رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان گفت: علمای دینی با حمایت از محور مقاومت نسبت به جنایات رژیم صهیون و سکوت ننگین و حمایت‌های برخی کشورهای غربی روشنگری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» متن نامه آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه بدین شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 جناب آیت‌الله حافظ سید ریاض حسین نقوی نجفی (دام عزه العالی)

 رئیس محترم وفاق المدارس شیعه پاکستان

 سلام‌علیکم

 با احترام و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون پیام تسلیت جنابعالی به مناسبت شهادت پر افتخار مجاهد بزرگ اسلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله و سایر فرماندهان مجاهد جبهه مقاومت فلسطین و لبنان را دریافت نمودم و از شما تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 بی شک شهادت غیرتمندانه فرماندهان شجاع و مجاهد اسلام به‌ویژه روحانی مجاهد و عالم، شهید سید حسن نصرالله که با رشادت‌های تحسین‌برانگیز در خط مقدم جبهه، توسط رژیم سفاک صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمده‌اند مایه فخر و سربلندی اسلام و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و موجب تزریق روح شهادت‌طلبی ایستادگی و مقاومت در امت اسلام و محور مقاومت خواهد شد.

 بی‌تردید با شهادت سید حسن نصرالله عَلَم و پرچم مقاومت بر زمین نخواهد ماند و مقاومت بااقتدار و قدرت بیشتری تا پیروزی بر دشمن صهیون و نابودی رژیم جنایت‌کار اسرائیل ادامه خواهد داشت.

 علمای دینی در تمام کشورها باید با حمایت و پشتیبانی معنوی و مالی از محور مقاومت و مجاهدان مسلمانان راه خدا به‌ویژه در فلسطین و لبنان نسبت به جنایات رژیم صهیون و سکوت ننگین و حمایت‌های قدرت‌های جنایت‌کار برخی کشورهای غربی روشنگری نمایند.

 به نام خود و حوزه‌های علمیه از تمام حمایت‌ها و تلاش‌های علما و اساتید بزرگوار، گروه‌های دینی و مذهبی مردم و مقامات کشور دوست و برادر پاکستان در حمایت از محور مقاومت تشکر و قدردانی می‌کنم.

 بدون تردید جهان به‌زودی شاهد زوال و نابودی رژیم، سفاک حقیر و جعلی اسرائیل به‌عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان اسلام خواهد بود.

 اینجانب یک‌بار دیگر علو درجات همه شهدای راه مقاومت را که شهدای توحید، انسانیت، عدالت و عزت و کرامت هستند، از خداوند متعال خواستارم.




انتهای خبر /

 
منبع:مهر
http://qomefarda.ir/51059
اخبار مرتبط

نظرات شما