با حضور جانشین فرمانده سپاه قم برگزار شد؛

نشست دبیران و رؤسای کمیته‌های یادواره شهدا

نشست دبیران و رؤسای کمیته‌های ۱۰ گانه یادواره شهدا با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در سالن جلسات ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی کبیری پور» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در این نشست اظهار داشت: شمارش معکوس برگزاری یادواره شهدا شروع شده و باید برنامه‌های اثرگذاری در سطح استان داشته باشیم.

 جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) با اشاره به حضور دانشجویانی از دیگر کشورها در قم، بر ضرورت استفاده از ظرفیت حضور این دانشجویان در دانشگاه‌های استان در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ مقاومت و مبانی دینی تأکید کرد.

 سردار کبیری پور با تأکید بر مردمی‌سازی یادواره شهدای استان گفت: حضور و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس غیرقابل‌انکار است و باید این موضوع در جریان برگزاری یادواره‌های شهدا موردتوجه قرار گیرد.

 در ادامه سرهنگ پاسدار مهدی حیدری دبیر ستاد اجرایی یادواره گفت: کمیته‌های ۱۰ گانه ویژه برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم، فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تا کنون جلسات متعددی با ادارات مختلف اعم از شهرداری، شورای شهر، اداره کل ورزش و جوانان و.... جهت برگزاری هر چه‌بهتر این یادواره برگزار شده است.

 حیدری افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در تمام کمیته‌های مختلف صورت‌گرفته و دراین‌خصوص اولویت‌ها تعیین و در این جلسه مصوب خواهند شد.

 در پایان این نشست، دبیران و رؤسای کمیته‌های ۱۰ گانه، گزارشی از روند برنامه‌ریزی و اجرای یادواره شهدای استان ارائه دادند.



انتهای خبر /

 
منبع:سایت بسیج
http://qomefarda.ir/51154
اخبار مرتبط

نظرات شما