34 اثر به اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم راه یافت

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر قم خبرداد و گفت: 34 اثر به اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان قم، علی فردوسی دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم در گفت گو با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر قم فردا چهارشنبه 24 فروردین 1401  با معرفی آثار برگزیده در چهار بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفتمین جشنواره ابوذر قم 64 نفر از خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان رسانه‌ای قم آثار خود را در چهار قالب خبر، گزارش، مصاحبه و تک عکس خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در نهایت از بین 312 اثر پذیرش شده 34 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

فردوسی با اشاره به رقابت نزدیک و کیفیت بالای آثار در مرحله نهایی گفت: به‌منظور دقت بیشتر در این مرحله، داوری آثار با استفاده از ظرفیت اساتید با تجربه رسانه‌ای توسط سازمان بسیج رسانه (تهران) انجام شد و افراد برتر در چهار قالب مذکور انتخاب شدند.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره چهارشنبه این هفته در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32765
اخبار مرتبط

نظرات شما