گفتگویی متفاوت با یک خدمتگزار نمونه مردم؛

رضایت مشتری، حائز اهمیت است

بنظرم بهترین اتفاقی که می تواند در راستای رفع نیاز حداکثری ارباب رجوع بیفتد، حرکت سریع تر از پست سنتی به سمت پست هوشمند است که خداراشکر اقداماتی در این زمینه شروع شده است. قطعا با این اتفاق سرعت عملیات پستی نیز افزایش یافته و رضایتمندی حداکثری رادر پیش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ساعت نزدیکی های هفت صبح است و هنوز درب های اداره باز نشده که حضور همیشگی یکی از همکاران به عنوان اولین کسی که زودتر از دیگر همکارانش وارد می شود و سیستم ها را روشن می کند تا سرحال، منتظر اولین ارباب رجوع باشد، به چشم می آید. آقای سعید شیخ زاده، همکار قدیمی پست استان قم که با اخلاق خوب خود، زبانزد تعداد بیشماری از ارباب رجوعان پست استان هستند. به مناسبت فرارسیدن هفدهم مهرماه، روزجهانی پست با ایشان گفتگویی انجام دادیدم.
لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرمائید چندسال است در پست استان قم مشغول خدمت هستید؟
سعید شیخ زاده بیدگلی هستم و از سال 1382 بعد از طی مراحل استخدامی، به مدت 19 سال در پست استان قم مشغول به خدمت هستم. ابتدا در واحد خرید اینترنتی و مدتی هم در بازرسی مشغول به کار بودم. پس از آن هم تا به امروز در باجه قبول پستی مشغول هستم.
از چه مدتی در باجه های پستی مشغول به خدمت هستید؟
بیش از ده سال است که در این قسمت خدت می کنم.
باجه های قبول پستی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. به نظر شما دلیل این موضوع چیست؟
باجه های پستی اولین مرحله از مراحل چهارگانه خدمات پستی است و از این بابت که تنها مرحله ایست که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و مردم دارد و بسیار حائز اهمیت است. رضایت مشتری در اولین برخورد بسیار مهم است. در باجه های قبول پستی هر روز با تعداد زیادی ارباب رجوع سرو کار داریم که نحوه برخورد با آنها و میزان رضایتمندی شان، باعث تبلیغ موثر و مثبت فعالیت های پستی نیز می باشد.
بزرگترین چالش پیش روی یک کارمند که در قسمت باجه های قبول مشغول هست را برای ما بفرمایید؟
بنظرم بهترین اتفاقی که می تواند در راستای رفع نیاز حداکثری ارباب رجوع بیفتد، حرکت سریع تر از پست سنتی به سمت پست هوشمند است که خداراشکر اقداماتی در این زمینه شروع شده است. قطعا با این اتفاق سرعت عملیات پستی نیز افزایش یافته و رضایتمندی حداکثری رادر پیش دارد.
یک خاطره شیرین از سال هایی که در باجه های قبول بوده اید بفرمائید؟
کارکردن در باجه های پستی هر لحظه اش خاطره است و آنجا این خاطره شیرین می شود که شادی یک ارباب رجوع را درک کنی و از نزدیک شاهد آن باشی. یک مادری سالها پیش با مراجعه به باجه من برای دو فرزندش که در دو روستا از روستاهای جیرفت، دوره ی طرح پزشکی شان را می گذراندند، مداوم بسته های پستی شامل سوهان و آجیل و دیگر خشکبار ارسال می کردند. یک روز این مادر به همراه دو فرزندش که خانم دکتر و آقای دکتر بودند نزد من آمدند و از زحمات همکاران پست تشکر کردند. آن روز یکی از بهترین روزهای کاری من در باجه ها بوده است.
اگر برای بهبود شرایط کاری خود نکته و نظری دارید بفرمایید؟
باجه های پستی نیازمند یک ساماندهی و هماهنگی دارد که ارباب رجوع کمترین سردرگمی در هنگام مراجعه به آن را نداشته باشد که خداراشکر در سال های اخیر و با راه اندازی طرح میز خدمت، این موضوع خیلی بهتر از سابق شده است، اما هنوز و مداوم باید این موضوع رصد شود تا هیچ یکی از مراجعین، سردرگم نباشند.
سخن پایانی اگر دارید بفرمایید؟
بله، تشکر ویژه ای دارم از جناب آقای دکتر لیایی که در مدت حضورشون، به لحاظ ساختار پرداختی های شرکت به همکاران، شرایط بهتری نسبت به گذشته رقم خورده و شاهد افزایش مبالغ پرداختی بودیم. همچنین بحث PFP باجه های قبول که ضمن اینکه همه از این امر و اجرای آن راضیی هستند، موجب افزایش انگیزه، بهره وری و کارآیی همکاران باجه های قبول شده که از طرح های بسیار ارزشمند هست.
از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید، کمال قدردانی و تشکر را از جنابعالی داریم . امیدواریم در ادامه مراحل خدمت تان سربلند و سرافراز باشید.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37084
اخبار مرتبط

نظرات شما