با سخنرانی همسر رئیس‌جمهور؛

اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی در قم برگزار می‌شود

رئیس کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی گفت: اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی با سخنرانی همسر رئیس‌جمهور و سایر شخصیت‌های علمی در قم برگزار می‌شود.

فاطمه السادات رازقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،   با اشاره به برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی در کشور اظهار داشت: این کنفرانس با حضور شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی روز پنج‌شنبه 28 مهرماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در پنل افتتاحیه بعد از گزارش مبسوط از روند برگزاری این رویداد توسط دکتر جان بزرگی رئیس کنفرانس در خدمت مهمانان ویژه این رخداد بزرگ علمی آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سرکار خانم دکتر علم‌الهدی همسر محترم رئیس‌جمهور خواهیم بود.
رازقی تأکید کرد: بعد از افتتاحیه سه پنل تخصصی در صبح (ساعت ۱۰ الی ۱۲) و سه پنل تخصصی در عصر (۱۴-۱۶) در سالن‌های بیان، حکمت و معرفت برگزار می‌شود.
وی افزود: پنل‌های تخصصی روان‌شناسی با مدیریت دکتر سالاری فر در سالن بیان، پنل ارتباطات و رسانه با مدیریت دکتر نعمتی انارکی در سالن معرفت و پنل و فقه و حقوق با مدیریت دکتر کافی امامی در سالن حکمت، هم‌زمان در صبح و پنل علوم اجتماعی با مدیریت خانم دکتر خراسانی در سالن بیان، پنل اخلاق و علوم تربیتی با مدیریت دکتر داودی در سالن معرفت و پنل بین‌الملل با مدیریت دکتر رحمتی و دکتر قربان‌پور در سالن حکمت هم‌زمان در عصر برگزار می‌شود.
رئیس کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی خاطرنشان کرد: امکان شرکت در مراسم هر پنل به شکل حضوری و غیرحضوری از طریق لینک‌های مجازی برای مخاطبین فراهم است. ضمناً لازم به ذکر است برای همه شرکت‌کنندگان حضوری در مراسم گواهی معتبر با مجوز isc صادر می‌شود.

وی بیان داشت: گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک‌های زیر به‌صورت مجازی در پنل‌ها شرکت کنند.

https://vc.rihu.ac.ir/ch/Bayan

https://vc.rihu.ac.ir/ch/Marefat

https://vc.rihu.ac.ir/ch/Hekmat


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37191
اخبار مرتبط

نظرات شما