عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم:

ورزش بانوان قم دارای ظرفیت‌های زیادی است

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه ورزش بانوان قم دارای ظرفیت‌های زیادی است: اولین دوره مسابقات قهرمانی قایقرانی بانوان استان که با حضور دختران و مادران در کنار هم برگزار شد تنها گوشه‌ای از پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان ورزشکار قم را نشان می‌دهد.

معصومه آمره  در حاشیه برگزاری اولین مسابقات قهرمانی قایقرانی بانوان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: ورزش بانوان در قم مظلوم واقع شده باید نسبت به توسعه ورزش بانوان باتوجه‌به پیوست‌های فرهنگی اقدام کنیم.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم افزود: رشته قایقرانی‌ ورزش بسیار مهیج و شاد است البته هنوز بسیاری از افراد از وجود این رشته در قم مطلع نیستند و تصور می‌کنند؛ چون استان کویری است رشته ورزشی قایقرانی وجود ندارد.
آمره ضمن اشاره به موفقیت‌های بسیار ارزشمند بانوان ورزشکار و قهرمان استان در عرصه‌های مهم جهانی و بین‌المللی، بیان داشت: وقتی از ورزش صحبت می‌شود در نگاه اول فقط سلامتی جسمی در ذهن متبادر می‌شود درحالی‌که آثار ورزش بسیار گسترده بوده در سال‌های اخیر بانوان قهرمان و ملی‌پوش استان در رشته‌های مختلف ورزشی برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند.
وی خاطرنشان کرد:  اولین دوره مسابقات قهرمانی قایقرانی بانوان استان که با حضور دختران و مادران در کنار هم برگزار شد تنها گوشه‌ای از پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان ورزشکار قم را نشان می‌دهد. 
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: توجه به این مهم ضمن کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی موجبات نشاط خانواده و جامعه را بیش‌ازپیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/43489
اخبار مرتبط

نظرات شما