عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم:

مدرسه‌سازی یک نذر مقدس فرهنگی است

عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم، مدرسه‌سازی را یک نذر مقدس فرهنگی خواند و بر تداوم تلاش خیرین مدرسه‌ساز در خدمت هرچه بیشتر به آینده‌سازان ایران اسلامی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالفضل هندویان با اشاره به آن که امام راحل عظیم‌الشأن (ره)، مدرسه‌سازی را ذخیره آخرت می‌دانستند اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز تلاش در راه مدرسه‌سازی را جهادی مقدس برمی‌شمارند و مشارکت در مدرسه‌سازی را از ماندگارترین کارهای نیک می‌خوانند.
وی با تصریح بر این که خیرین مدرسه‌ساز، تلاش و کوشش در مسیر نهضت مدرسه‌سازی را یک نذر مقدس فرهنگی می‌دانند ادامه داد: باید گفت لذتی در این تلاش‌ها و کوشش‌ها هست که تا کسی وارد این عرصه نشود، نمی‌تواند شیرینی این لذت عظیم را بچشد.
عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همچنین خاطرنشان کرد: مدرسه‌سازی یک کار عظیم و زیربنایی برای کشور است و زمینه‌سازی برای تربیت دانش‌آموزان عزیز به‌عنوان نسل آینده کشور را به دنبال دارد.
هندویان با دعوت از همه اقشار مردمی برای کمک هر چند کوچک در مسیر اعتلای مدرسه‌سازی گفت: تردیدی نیست که حضور در این عرصه سبب خشنودی پروردگار متعال و حضرات معصومین (ع) است.
وی با بیان این که خیرین باید قدر خود را بدانند و دست از تلاش برای خدمت حداکثری به مردم و دانش‌آموزان عزیز برندارند افزود: قطعاً همت خیرین مدرسه‌ساز استان بدون پشتیبانی مسئولان استان در سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله استانداری، شهرداری، اداره کل آموزش‌وپرورش و همچنین اداره کل نوسازی مدارس استان به ثمر نمی‌نشیند که ازاین‌رو باید همواره از آنان تقدیر کرد.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/45039
اخبار مرتبط

نظرات شما