هر روز با یک شهید؛

اگر به کشور شما آسیب رسید هیچ عذری پذیرفته نیست

هیچ عذرى در پیش خدا و رسول خدا نخواهید داشت که شما سالم باشید و آفتى به دین شما و رهبر شما و مملکت شما وارد آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  شهید سید مهدی میرجعفری فرزند عباس، در سال ۱۳۴۸ در خانواده‌ای مذهبی و باتقوا در شهر قم به دنیا آمد.
وی پس از چندی مجاهدت در تاریخ بیست و سوم دی‌ماه ۱۳۶۵، در جبهه حق علیه باطل در برابر هجوم مزدوران رژیم بعث عراق به شهادت رسید.
در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و سلام و درود فراوان بر حضرت حجت مهدى صاحب‌الزمان و بر تمامى شهیدان راه اسلام و قرآن از اولین تا آخرین وصیت‌نامه خود را در حالى آغاز می‌کنم که دیگر مدت‌زمان زیادى به رفتن به دیار باقى نمانده است.
اعتراف می‌کنم که خدا یکى است و بهشت و جهنم حق است و به‌روز قیامت اعتقاد دارم و اولین پیامبر حضرت آدم و آخرین آنها حضرت ختمى محمد ابن عبدالله است و جانشین او حضرت على ابن ابی‌طالب وصى او و امام بعد او و یازده فرزندش است.
به پدر و مادرم سفارش میکنم در مصیبت من صبر کنند و در نزد دشمنان گریه و شیون نکنند زیرا آنان خوش حال مى شوند؛ در عوض بجاى ناملایمات بر مصائب اباعبدالله گریه کنند.
به برادرم سفارش می‌کنم که ادامه‌دهنده راه من باشد.
به خواهرانم سفارش می‌کنم باحجاب خویش و عفت خویش پاسداری‌کننده از خون شهدا باشند.
به مردم عزیز همان می‌گویم که سعد ابن ربیع در جنگ احد در آخرین لحظات گفته است: هیچ عذرى در پیش خدا و رسول خدا نخواهید داشت که شما سالم باشید و آفتى به دین شما و رهبر شما و مملکت شما وارد آید.
مردم غیور و مسلمان ایران بکوشید تا جامه ذلت نپوشید.
در همه احوال خدا را فراموش نکنید و زندگى زودگذر دنیا را با جهان آخرت مبادله نکنید.
در آخر از همه دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم و از همه طلب دعا دارم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45577
اخبار مرتبط

نظرات شما