امام‌جمعه قم:

صهیونیست‌ها به آتش‌بس پایبند نخواهند بود

امام‌جمعه قم گفت: قطعاً باید نیروهای حماس هوشیار باشند چرا که صهیونیست‌ها به آتش‌بس پایبند نخواهند بود و ترورهای کور را در دستور کار قرار خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر قم که در مصلای قدس قم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشتند هم در رفتار با شوهر و فرزندان در خانه و هم در مقابله با حوادث سیاسی خستگی‌ناپذیر بودند.
وی ابراز داشت: برخلاف اعتقاد برخی از افراد که می‌گویند زن نمی‌تواند هم زمان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرین باشد و هم وظیفه مادری خود را ایفا کند، زنان می‌توانند در جامعه حضور فعالی داشته باشند.
سعیدی دیدار اخیر رهبر انقلاب با ورزشکاران و بیانات ایشان در خصوص ورزشکاران خانم را موردتوجه قرار داد و گفت: ایشان از حضور بانوی ایرانی در روی سکوی قهرمانی با نوزادش به‌عنوان یک نماد نام بردند.
وی به رسالت مهم متدینین و مؤمنان در مقطع کنونی اشاره کرد و بیان داشت:
باید افرادی که از سیره حضرت فاطمه (س) فاصله گرفته‌اند کمک کنیم و اجازه ندهیم در منجلاب ابتذال غرق شوند.
امام‌جمعه قم در ادامه بسیج را یکی از یادگاری‌های گران‌بهای امام خمینی (ره) برشمرد و ابراز داشت: بسیج مصداق کاملی از اخلاص، فداکاری، عشق به خدا و محرومین و عاشق خدمت جهادی است که توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب پایه‌گذاری شد.
وی تحولات منطقه را مورد ارزیابی قرار داد و افزود: امروز شما شاهد طوفان الاقصی و بسیج جهانی هستید، هرچند هنوز فرصتی نشده است که ابعاد این پیروزی بزرگ به‌صورت کامل ارائه شود.
سعیدی ادامه داد: قطعاً باید نیروهای حماس هوشیار باشند چرا که صهیونیست‌ها به آتش‌بس پایبند نخواهند بود و ترورهای کور را در دستور کار قرار خواهند داد.
وی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ این نبرد تاریخی این بود که تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلفی در جهان در حمایت از مردم فلسطین به‌عنوان یک بسیج جهانی علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد.
سعیدی انتخابات را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: قوام و بقای نظام‌های جمهوری به انتخابات است همان‌طوری که در اول انقلاب با فرمایش امام خمینی (ره) به سمت میزان رأی ملت است رفتیم و تاکنون نیز این گونه مردم بر سرنوشت خودشان حاکم بوده‌اند.

امام‌جمعه قم با اشاره به سالگرد شهادت شهید محسن فخری‌زاده و شهید شهریاری گفت: از شاگردان و رهروان راه شهدای هسته‌ای می‌خواهیم که مسیر پر افتخار آنان را ادامه دهند و کشور امام‌زمان (عج) را در این حوزه چنان ارتقا و بی‌نیازی ببخشند که دشمنان را از امکان دست‌اندازی، تحریم و تهدید ناامید کنند.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46228
اخبار مرتبط

نظرات شما