رئیس ستاد اعتکاف قم:

اعتکاف رجبیه در ۴۶ مسجد قم برگزار می‌شود

رئیس ستاد اعتکاف قم با اشاره به آغاز ثبت‌نام شرکت در این آیین معنوی گفت: اعتکاف رجبیه امسال در ۴۶ مسجد در سطح این استان برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای افزود: ثبت‌نام اعتکاف امسال از ۱۳ دی آغاز و تا ۲۶ دی‌ماه جاری با شعار "اعتکاف معنویت تمدن‌ساز" ادامه دارد.
وی با اشاره به برگزاری اعتکاف در ۱۸ مسجد ویژه برادران و ۲۸ مسجد ویژه بانوان، خاطرنشان کرد: تمامی برادران بالای ۱۷ سال می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه، فرصت حضور در این آیین معنوی را پیدا کنند.
تکیه‌ای گفت: ‌ همچنین خواهران بالای ۱۵ سال نیز می‌توانند با ثبت‌نام و پس از طی‌شدن روال قرعه‌کشی در آیین معنوی اعتکاف امسال حضور یابند.
وی با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی، اظهار داشت: اعتکاف دانش‌آموزی برای پسران متوسطه دوم و در بخش دختران ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول است.
رئیس ستاد اعتکاف قم با بیان اینکه نتایج قرعه‌کشی و زمان تحویل کارت در تاریخ ۲۸ دی‌ماه از طریق پایگاه ستاد و پیامکی اعلام می‌شود، گفت: توزیع کارت اعتکاف از تاریخ ۱ تا ۲ بهمن به شخص متقاضی و پس از ارائه عکس و کارت ملی تحویل داده می‌شود.
تکیه‌ای با بیان اینکه زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجب، از پنجم تا هفتم بهمن سال جاری (۱۳ تا ۱۵ رجب ۱۴۴۵) است، اضافه کرد: همراه‌داشتن تلفن همراه و رایانه شخصی در مراسم معنوی اعتکاف ممنوع است.
وی در پایان گفت: متقاضیان جهت ثبت‌نام شرکت در آیین اعتکاف وارد سامانه اینترنتی به نشانی https://itikaf.ir/ شده و اطلاعات خود را ثبت کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46979
اخبار مرتبط

نظرات شما