مدیر بخش درمان تأمین اجتماعی قم گفت:در سال گذشته تعداد ۱۹۲۰ نوزاد در بیمارستان امام رضا (ع) متولد شدند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رشد ۹ درصدی داشته است.
واکنش مردم به شهادت شهید الداغی و صحبت‌های آن شنیدنی است.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: ما باید روحیه کار را در بین نسل جوان تقویت بخشیم و در مقابل مسئولان نیز باید تلاش کنند تا خدمات بهتری به جامعه کارگری ارائه شود.
مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در کارخانه بتن سبک کیمیای بهروزی در شهرک صنعتی محمودآباد برگزار شد.
افراد مبتلا به اوتیسم اغلب هم‌زمان دارای شرایطی از جمله صرع، افسردگی، اضطراب و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی و همچنین رفتارهای چالش‌برانگیز هستند.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر پایگاه ثابت و سیار (سحاب) خدمات بشردوستانه طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم بازدید کرد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای پویش 100 در استان قم خبر داد .
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت ازدواج و فرزندآوری گفت: زمان زیادی برای مقابله با کاهش فرزندآوری در کشور نداریم.
در آستانه میلاد منجی عالم بشریت چه اتفاقی می‌توانست کام بسیاری از خانواده‌هایی که از عزیزان خود قطع امید کرده بودند را شیرین کند.
امسال نیز همانند سال‌های گذشته، زائران در روز نیمه شعبان با حضور گسترده خود با امام عصر (عج) تجدید عهد کردند و آسمان مسجد مقدس جمکران با ذکر یا مهدی ادرکنی نورافشانی شد.
پخت کیک 313 متری توسط جمعی از خادمین مسجد مقدس جمکران و توزیع بین زائران در روز ولادت امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف
آیین افتتاح واحد کاردرمانی و اشتغال مرکز درمان و نگهداری و کاهش آسیب ماده ۱۶ استان قم در قمرود برگزار شد.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم با اشاره به حمایت‌های خیرین گفت: بهره‌برداری از واحد کاردرمانی و اشتغال قمرود در راستای اشتغال‌زایی مددجویان است.
معاون پژوهشی دانشگاه قم گفت: در دولت‌های قبل به طب مبتنی بر گیاهان دارویی بی‌مهری و بی‌توجهی شد؛ اما در این دولت نسبت به این مسئله حرکت مثبت وجود داشته و حمایت‌هایی هم شده است.
مدیر مجمع بانوان خیر و نیک اندیش قم از فعالیت‌های گسترده بانوان نیکوکار قم مخصوصا در درمان بیماران خبر داد.
مهندس جهادگر بسیجی قم از مانع زدایی از ۵۹۴ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قم خبر داد.
معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به آغاز زمان ثبت‌نام متقاضیان برای سال تحصیلی آینده، گفت: ظرفیت پذیرش از طریق ثبت‌نام و طی فرآیند مورد نظر، چهار هزار نفر است.
پیکر پاک شهید دفاع مقدس علیرضا بادرام که پس از ۳۴ سال دوری به آغوش خانواده بازگشت، روز جمعه در قم تشییع می‌شود.
رئیس کل دادگستری قم از آزادی اولین گروه از زندانیان این استان با دستور عفو رهبر معظم انقلاب و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
وزیر کشور در جریان بازدید از طرح توسعه حرم مطهر حضرت موسی مبرقع علیه السلام، بر هماهنگی بیشتر دستگاه ها برای تسریع در عملیات عمرانی و اجرایی این طرح تاکید کرد.