مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

شهدا ضامن پایداری و استقامت ما هستند / لباس روحانیت یعنی لباس جهاد و فداکاری

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این که موتور محرک انقلاب شهدا و امام خمینی (ره) است، گفت: شهدای ما ضامن پایداری و استقامت ما هستند و امروز طلاب ما آمده‌اند تا با اسلام، رسول خدا (ص) ، امام عصر (عج) و شهدا پیمان ایستادگی و مقاومت ببندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله اعرافی  پیش از ظهر امروز در کنگره 4 هزار شهید روحانی که در مصلی قدس شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: بهای سنگین شهدای ما برای اهداف کوچک و منطقه‌ای نبوده است بلکه بهای آن انقلاب اسلامی ایران بوده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ساحت‌های دیگر داشته است.
اعرافی  با بیان این که ملت ایران در معرض سنگین‌ترین تهاجم‌های بیگانگان قرار گرفته است، افزود: سپاه کفر با همه توان به مبارزه با انقلاب اسلامی ایران پرداخته چرا که بهتر می‌دادند که چه پیام‌های در انقلاب اسلامی ایران نهفته است.
وی با بیان این که موتور محرک انقلاب شهدا و امام خمینی (ره) است، ابراز داشت: شهدای ما ضامن پایداری و استقامت ما هستند و امروز طلاب ما آمده‌اند تا با اسلام، رسول خدا (ص) ، امام عصر (عج) و شهدا پیمان ایستادگی و مقاومت ببندند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان داشت: برخی از شهدای روحانی مربوط به راویان و عصر حضور و غیبت کبری و صغری هستند اما در عصر انقلاب اسلامی تجربه‌ای تازه را برای ما آفریده که در این عصر 4 هزار شهید روحانی نورافشانی می‌کند.
وی با بیان این که روحانیت شهید نقش معنوی و الگویی در جبهه داشت، تصریح کرد: میراث وصیت‌نامه شهدا راهنمای امروز جهان و محور مقاومت است که باید مورداستفاده قرار گیرد.
اعرافی افزود: پیام شهدا و این کنگره در قم در چند بخش است اولین پیام کنگره شهدای روحانی آن است که حوزه،  انقلابی و  در تراز انقلاب اسلامی باشد و پیام دیگر این که منطق روحانیت همراهی با مردم و غمخواری با مردم است.
وی ادامه داد: لباس روحانیت یعنی لباس جهاد و فداکاری و باید این مسیر به‌مانند قبل در بین روحانیون باقی بماند.
اعرافی بیان داشت: علاوه بر این پیام این کنگره به دشمنان مقاومت و همراهی با رهبر معظم انقلاب در پیشبرد اهداف نظام است که باقدرت تمام طی خواهد شد.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/33740
اخبار مرتبط

نظرات شما