معاون هماهنگ کننده سپاه قم مطرح کرد؛

تخفیفات ویژه در نمایشگاه ملی کتاب قم+ جزییات

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب قم گفت: دو نوع بن های  تخفیفی چاپی و بن کارت ها در داخل نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ویژه اقشار خاص مانند دانشجویان ارائه می شود، در حال رایزنی برای افزایش این تخفیفات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که ظهر امروز در سالن همایش های ساختمان آیت الله سعیدی برگزار شد اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی و مقاومت توسط سازمان نشر ارزش های دفاع مقدس و بسیج و خانه کتاب و ادبیات ایران از ۱۹ الی ۲۷ آبان صبح ها  از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدای علی بن جعفر علیه در قم برگزار می شود که با حضور سردار سلیمانی مسیول سازمان بسیج مستضعفین افتتاح خواهد شد.

وی گفت: بیش از ۹۰ ناشر درخواست حضور در این نمایشگاه را داشتند که در ۱۱۵ غرفه بیش از  ۶هزار عنوان کتاب به صورت خاطره، زندگی نامه ،پژوهش، شعر و رمان برای همه سلیقه ها و سنین و حتی اقشار و اصناف  کتاب در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

جعفری افزود: نشست های تخصصی در طول برگزاری نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان برگزار میشود  همچنین  از ۲۰ اثر جدید با موضوع دفاع مقدس رونمایی می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام خاطر نشان کرد: غرفه آشنایی با کشورهای محور مقاومت نیز وجود دارد و با توجه به اینکه خانه کتاب و ادبیات ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارد کتاب های به صورت تخصصی کلیه استاندارهای لازم را دارد.

جعفری تصریح کرد: دو نوع بن های  تخفیفی چاپی و بن کارت ها در داخل نمایشگاه ویژه اقشار خاص مانند دانشجویان ارائه می شود، در حال رایزنی برای افزایش این تخفیفات هستیم.


معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام اضافه کرد: در کنار غرفه عرضه کتاب برنامه های فرهنگی و تفریحی از جمله عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی، غرفه نقاشی، غرفه تئاتر ، غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب، نیز در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار قم فردا در خصوص تمهیدات حضور شهرستان های تابعه و تخفیفات این اقشار ، اظهار داشت: برای شهرستان ها و بخش های  قم سرویسی درنظر گرفته شده برای بازدید از نمایشگاه ملی کتاب  دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت حضور پیدا کنند در زمینه بن ها نیز برای دانشجویان و دانش آموزان متمرکز شده است، برای افزایش بن ها نیز همچنان از نهادهای مختلف نیز در حال رایزنی هستیم تا از اعتبارات فرهنگی خود برای خرید کتاب از این نمایشگاه اقدام کنند. 

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/37796
اخبار مرتبط

نظرات شما