رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم:

نامه رهبری دانشجویان غربی را بیدار کرده است

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، حالا دانشجویان غرب را بیدار کرده است.

محسن اکبرپور بنی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  ضمن تبریک روز معلم و استاد با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۳ خطاب به جوانان غربی با محوریت نگاه آزادانه و بدون تعصب به اسلام و حقیقت اظهار داشت:  این بیداری میان دانشجویان غربی، گوشه‌ای از نتایج نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی است.
وی ادامه داد: اکنون دانشجویان و دانشگاهیان در اروپا و آمریکای شمالی با نگاهی متفاوت به اسلام و مسلمانان، برای غزه فریاد آزادی سر می‌دهند.

اکبرپور افزود: تجمعات اعتراضی دانشجویی  در آمریکا، کانادا، فرانسه و سایر نقاط دنیا، نشانه نگرانی روزافزون وجدان‌های بیدار انسانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم کودک کش اسرائیل است.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم بیان داشت: سرکوب و بازداشت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا از سوی  پلیس این کشور را محکوم کرده  و عموم دانشجویان و همکارانم در دانشگاه‌های سرتاسر دنیا را به برگزاری تجمعات ضد صهیونیستی دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48640
اخبار مرتبط

نظرات شما