نماینده مردم قم:

خدمت در قم اهمیت ویژه‌ای دارد

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه شهر قم موردتوجه جهان اسلام، گفت: خدمت در قم اهمیت ویژه‌ای دارد و هنوز قم با شرایط مطلوب فاصله دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش امروز در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم که با حضور اسکندر مؤمنی وزیر کشور در سالن مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قم شهری ویژه است، اظهار داشت: قم جایگاه بلندی دارد و پایتخت تمدنی جهان تشیع است که بزرگ‌ترین حوزه علمیه جهان تشیع را در خود جای‌داده است.
وی ادامه داد: حرم کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) در قم است؛ قم دارای صدها امامزاده و خاستگاه انقلاب اسلامی است و هرکجا نام امام راحل و انقلاب اسلامی شنیده می‌شود نام قم تداعی می‌شود.
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه قم یک شهر جهانی است، گفت: شهر قم موردتوجه جهان اسلام و محل صدور ارزش‌های الهی به جهان و دارای مردم مؤمن و انقلابی در طول تاریخ بوده است.
وی اضافه کرد: استان قم بعد از انقلاب شاهد پیشرفت‌هایی بوده است که این پیشرفت‌ها با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.
حجت‌الاسلام روان‌بخش با اشاره به اینکه فرودگاه یکی از مطالبات مردم و مراجع تقلید است که هنوز قم ندارد، تصریح کرد: مترو و مونوریل قم از پروژه‌هایی است که باید به بهره‌برداری برسد همچنین در حوزه بهداشت و درمان نقطه مطلوب فاصله‌داریم و ناترازی انرژی را هم شاهد هستیم.
وی ادامه داد: در مسئله مسکن هنوز برای جمعیت بسیاری مسکن نیمه‌تمام داریم که باید برای آن تدبیری صورت بگیرد. البته  همه مشکلات مطرح‌شده را می‌توان با همدلی به نتیجه رساند و امیدواریم دولت و نمایندگان استان، قم را به جایگاه مطلوب خود برسانند.


انتهای خبر /160

 
http://qomefarda.ir/51096
اخبار مرتبط

نظرات شما