کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حمایت‌های رهبر انقلاب از رئیس‌جمهور منتخب، گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین سرمایه دولت چهاردهم است که باید آقای پزشکیان قدر آن را بداند.
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اهمیت و لزوم مدیریت مصرف برق در ادارات و سازمان‌ها خبر داد و گفت: شهروندان وسایل برقی پرمصرف را در ساعات پیک روشن نکنند.
 کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه - ۷ مردادماه - تعطیل است.
بعد از ۳ روز رقابت قهرمانان رقابت‌های اسکواش زیر ۱۱ و ۱۳ سال دختران قهرمانی کشور در اصفهان معرفی شدند.
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای قم گفت: دومین زایمان سه‌قلویی سال جاری در استان قم در این مرکز درمانی انجام شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در طول سه‌سال گذشته کارشناسان این اداره کل تعداد ۱۴۸ هزار و ۶۱۷ مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی فعال در استان انجام دادند که موجب تشکیل ۱۹ هزار و ۱۶۶ پرونده تخلف شد.
معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور، گفت: باتوجه‌به اینکه چندین برابر ظرفیت در آزمون ورودی ثبت‌نام کرده‌اند، اما به جهت کیفی گزینی فقط ۵ هزار نفر از داوطلبان موفق به ورود حوزه‌های علمیه خواهند شد.
مدیرکل هواشناسی استان قم، گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای قم فردا شنبه افزایش و به ۴۶ درجه برسد، اما از اواسط هفته کاهش یابد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: در سال زراعی جاری یک هزار و ۱۰۶ هکتار کلزا در این استان کشت شد که تولید ۲ هزار و ۲۵۳ تُن محصول را در پی داشت.
این روزها شهر مقدس قم شاهد خیل عظیم زائران و عزاداران خارجی سیدالشهدا است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با اشاره به نرخ تورم تیرماه امسال استان، گفت: نرخ تورم قم در تیرماه امسال نسبت به ماه خرداد ۰,۹ کاهش‌یافته است.
سومین و آخرین شب روضه هیأت فرهنگی مذهبی حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) کانون سردفتران و دفتریاران استان قم برگزار شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، گفت: در طول سال ۵۵۰ هزار تن پسماند عمرانی در قم تولید می‌شود که ۶۰ الی ۷۰ درصد از پسماندهای عمرانی شهر قم مدیریت می‌شود و وارد سایت‌های تخلیه پسماند هم نمی‌شود.
رئیس هیات ووشو استان قم با اشاره به میزبانی استان قم از بزرگ‌ترین رویداد کشوری ووشو گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو کشور در دو بخش تالو و ساندا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
عملیات ترمیم، اصلاح و بازسازی مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه قم - کاشان پس از نارضایتی و گلایه مردم از وضعیت کیفی این محور با ورود این نهاد قضایی، به نتیجه رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه تعطیلی ادارات استان قم در راستای صرفه‌جویی مصرف برق مؤثر بوده است گفت: شاهد کاهش ۴۰ مگاواتی برق استان قم با اعمال تعطیلی ادارات بوده‌ایم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۵۲ هزار و ۸۴۶ نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی در این استان به علاقه‌مندان ارائه شد که ۸۰ هزار و ۲۹۸ نفرساعت مربوط به زندانیان بود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه‌السلام از اعزام هزار نفر از بسیجیان قمی به اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کارشناس مسئول واحد پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعضای بدن خانم معلم نمونه و ایثارگر قمی به چندین بیمار بدحال، حیات و زندگی دوباره بخشید.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جعفرآباد استان قم از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات آسفالت محور رفت محور قم - جعفریه خبر داد.