مدیر مجتمع فرهنگی آموزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد خواهران:

نمایشگاه طهورا در نگارستان اشراق دایر شد/ موسسه امیرالمومنین(ع) ویژه ایتام است

مدیر موسسه امیرالمومنین(ع) از برپایی نمایشگاه تابلو فرش و معرق طهورا خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۸ الی ۲۲ اسفند سال جاری در نگارستان اشراق دایر می باشد.

خانم گرجی صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه طهورا که در نگارستان اشراق برگزار شده است در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی آموزشی امیرالمومنین فعالیت خود را از سال 89 آغاز کرده است، اظهار داشت: این موسسه ویژه ایتام از سن هفت تا بیست سال است.
وی ادامه داد: در سال های ابتدایی شروع فعالیت فقط بر روی موضوع خدمات و آموزش فعالیت می کردیم اما بعد از آن بر روی مهارت آفرینی و کارآفرینی هم برنامه ریزی انجام دادیم.

مدیر مجتمع فرهنگی آموزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد خواهران با اشاره به اینکه این موسسه وابسته به موسسه آل بیت و آیت الله سیستانی است، گفت: بعد از برنامه ریزی برای مهارت آفرینی شروع به برگزاری کارگاه های آموزشی کردیم.
وی ابراز داشت: هر دانش آموز و هنرجو بعد از اتمام دوره های آموزشی خود توسط موسسه سفارشاتی را قبول و آن ها را آماده و تحویل می داد.
گرجی با اشاره به اینکه قبل از کرونا در هر ترم موسسه پذیرای 80تا 110 هنرجو بود، گفت: در موسسه رشته های قرآن، نهج البلاغه، زبان انگلیسی، کامپیوتر، والیبال، تنیس، بازی فکری، خیاطی، معرق کاری، سنگ دوزی، چرم دوزی و برخی رشته های دیگر آموزش های لازم داده می شود.
وی اضافه کرد: در نمایشگاه بیش از 30 تابلو معرق و 10 تابلو فرش که از کیفیت و سطح بالایی برخوردار هستند برای بازدید عموم نصب شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی آموزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد خواهران با اشاره به اینکه تمام آموزش ها رایگان می باشد، گفت: در حال حاضر یازدهمین نمایشگاه طهورا را برگزار می کنیم که علاقمندان می توانند از فردا تا هفته دیگر از ساعت 9صبح تا 19عصر به نگارستان اشراق برای بازدید مراجعه کنند.
وی عنوان کرد: موسسه ما دوست دارد برای تمام اقشار برنامه و کلاس داشته باشد اما تصمیم بر این است فقط برای ایتام در زمینه های مختلف فعالیت هایی را داشته باشد تا این افراد بتوانند از این آموزش ها مهارتی کسب کرده و کسب درآمد کنند.

گرجی با اشاره به اینکه بانوان فقط روزهای زوج در موسسه حضور دارند، گفت: برای ثبت نام در ترم تابستان باید خرداد ماه و ترم پاییز در مهر ماه با موسسه تماس گرفته شود و یا به آدرسی که در فراخوان ها اعلام می گردد مراجعه نمایند.
وی افزود: همانطور که گفته شد دانش آموزان و هنرجویان بعد از اینکه دوره های آموزشی خود را سپری کردند وارد بازار کار می شوند و در همین مکان فعالیت های خود را آغاز می کنند.
مدیر مجتمع فرهنگی آموزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد خواهران تصریح کرد: البته تاکنون مکانی مجزا برای فروش محصولات نداشتیم و محصولات خود را فقط در نمایشگاه ها به فروش می رساندیم اما در حال حاضر مکانی برای فروش واگذار شده است که امیدواریم تا ابتدای سال آینده این مکان را آماده کنیم.
وی عنوان کرد: سود فروش محصولات بطور کل برای ایتام مصرف می شود. درصدی از سود فروش مستقیما برای خود هنرجو می باشد و در صدی هم برای مسائل رفاهی مانند وام های قرض الحسنه برای این عزیزان در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/160


گالری عکس
http://qomefarda.ir/32068
اخبار مرتبط

نظرات شما