معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

تنها صنایع تبدیلی اجازه فعالیت در اراضی کشاورزی را دارند

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه کارگاه‌ها می‌توانند به شهرک‌های تخصصی خود مراجعه کنند، گفت: در این اراضی تنها با صنایع تبدیلی و گلخانه‌ای اجازه ساماندهی می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابراهیم معتمدی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه استان قم که در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: هرگونه دخل و تصرف در عرصه‌های کشاورزی موجب از بین رفتن این عرصه می‌شود.
وی ادامه داد: در محدوده جاده کاشان و قنوات بیش‌تر اراضی کشاورزی است و نباید با برگزاری نمایشگاه‌ها در این محدوده موجبات از بین رفتن این اراضی را فراهم کنیم.
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از وجود لکه‌های 25 هکتاری کوره‌های آجرپزی در این محدوده یادکرد و گفت: باید به‌جای اراضی کشاورزی برنامه‌ریزی مناسب برای این لکه‌ها انجام شود.
وی با اشاره به اینکه کارگاه‌ها می‌توانند به شهرک‌های تخصصی خود مراجعه کنند، مطرح کرد: در این اراضی تنها با صنایع تبدیلی و گلخانه‌ای اجازه ساماندهی می‌دهیم چراکه هرگونه کاربری که حضور مردم در این محدوده را پررنگ کند موجب از بین رفتن عرصه‌ها خواهد شد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41743
اخبار مرتبط

نظرات شما