معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) قم مطرح کرد:

برگزاری «پویش نسیم احسان» در استان قم

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) قم با بیان اینکه محرومیت‌زدایی اصلی‌ترین هدف اجرای پویش احسان است، تصریح کرد: در این راستا ۶۰ دستگاه کولر آبی در میان خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند وسایل سرمایشی و خنک‌کننده استان قم توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر امیرگان  پیرامون اجرای «پویش نسیم احسان» در استان قم، اظهار کرد: در این راستا، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با همکاری گروه‌های جهادی معاونت اجتماعی این ستاد طی تابستان سال جاری، اقدام به تهیه و توزیع ۶۰ دستگاه کولر آبی در میان خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند وسایل سرمایشی و خنک‌کننده استان قم کرده است.
وی ارزش ریالی این کالاها را ۴ میلیارد و ۵۰۰  میلیون تومان عنوان کرد و در ادامه افزود: پویش نسیم احسان در سال گذشته نیز اجرا شد و امید است که با ادامه و استمرار آن، دیگر شاهد به‌زحمت افتادن خانواده‌های کم‌برخوردار برای تأمین نیاز وسایل سرمایشی و خنک‌کننده خود نباشیم.
امیرگان در پایان اظهارات خود با بیان اینکه محرومیت‌زدایی اصلی‌ترین هدف اجرای پویش احسان است، خاطرنشان کرد: افزون بر این، پویش احسان، بستر مناسبی برای نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین تقویت سرمایه‌های اجتماعی است.




انتهای پیام/


منبع:قم نا
http://qomefarda.ir/44351
اخبار مرتبط

نظرات شما