مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم:

رئیس‌جمهور شهید به حوزه فرهنگ و کتاب نگاه ویژه‌ای داشت

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: رئیس‌جمهور شهید، نگاه ویژه‌ای به حوزه ترویج و توسعه کتاب و کتاب‌خوانی داشت و پروژه‌های بسیار مهمی از جمله کتابخانه مرکزی قم در این دوره به سرانجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری مهر، به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، سوگواره اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان «اربعین شهید رئیسی عزیز و شهدای پرواز اردیبهشت» با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان و هنرمندان ظهر یکشنبه در سالن همایش کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ضمن خیرمقدم به داوطلبان جمعیت داوطلب هلال‌احمر و کتابداران حاضر در مراسم گفت: این برنامه ادای دین اصحاب فرهنگ هنر و رسانه نسبت به خدماتی است که از رئیس‌جمهور شهید به‌یادگارمانده است و در نمایشگاه عکسی که به همت همکارانم برگزار شده، تعدادی از خصلت‌های نیک این شهید عزیز به تصویر کشیده شده است.
وی در ادامه تأکید کرد: دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهید، نگاه ویژه‌ای به حوزه ترویج و توسعه کتاب و کتاب‌خوانی داشتند و در این دولت، پروژه‌های بسیار مهمی از جمله کتابخانه مرکزی قم به سرانجام رسید و همچنین حضور ایشان در جمع کتابداران برگزیده روز کتابدار، نشان از اهمیت ایشان به فرهنگ و به‌خصوص کتاب‌خوانی بود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم همچنین ابراز داشت: ابلاغ ویژه به استانداران دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌های مرکزی، راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار از جمله اقدامات ایشان در توسعه عدالت فرهنگی و انس بیشتر مردم با کتاب و کتاب‌خوانی بود که امیدواریم با انتخاب هوشمندانه مردم در ۱۵ تیرماه، این مسیر ادامه‌دار باشد و بتوانیم از خون شهیدان خدمت و شهدای هشت سال دفاع مقدس استان پاسداری کنیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49462
اخبار مرتبط

نظرات شما