معاون کمیته امداد خبر داد:

افزایش ۶۱ درصدی کمک‌های مردمی قم

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قم با اشاره به کمک و مشارکت عمومی در رفع نیاز محرومان، گفت: میزان کمک‌های مردم استان به این نهاد حمایتی طی پنج ماه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته ۶۱ درصد بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» عباس جوشقانیان افزود: در این مدت ۲۹۰ میلیارد تومان کمک از محل مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

 وی اضافه کرد: سال گذشته در مدت مشابه مردم قم ۱۸۰ میلیارد تومان برای رفع نیاز افراد کم‌برخوردار کمک کردند.

 وی اهمیت مشارکت‌های مردمی را موردتوجه قرار داد و گفت: بدون حمایت خیرین، رفع نیاز افراد مستضعف در استان قم بسیار دشوار است.

 جوشقانیان در ادامه با اشاره به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید، در سطح استان ردیف بودجه مشخصی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند وجود ندارد و بیشتر این کمک‌ها از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود.

 وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تأمین نیاز این ۲۰ هزار دانش‌آموز ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی باید جمع‌آوری شود که از ابتدای شهریورماه امسال ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

 وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها از امروز افزود: به همین منظور ۱۲۲ پایگاه به همراه ۱۱۰ مرکز نیکوکاری و ۶ مرکز سیار، در سطح استان قم برای دریافت کمک‌های مردمی آماده‌سازی شده است.




انتهای خبر /

 
منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/50556
اخبار مرتبط

نظرات شما