مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

قم سرآمد فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم قم سرآمد فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تجلیل از نام‌آوران برون مرزی ورزش قم در سال ۱۴۰۰ عصر امروز در سالن بعثت فرهنگسرای جوان با حضور سانی خانی مدیر کل تربیت بدنی استان قم، مقیمی معاون دادستان قم، ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، طباطبایی نژاد مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ،شیرمحمدی مدیر کل امور اقتصادی قم، متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، وحدتی مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی، کلانتر زاده مدیر کل امور بین الملل ارتباطات شهرداری قم و ورزشکاران قم برگزار شد.

در این مراسم از مدیران سازمان تربیت بدنی قم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، داوران و مربیان و قهرمان ورزشی استان قم، و الگوهای برتر عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد.

پرچم حرم حضرت امام رضا علیه السلام زینت بخش مراسم بود.

در این مراسم حجت الاسلام متقی‌فر مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش یکی از ارکان  در جامعه  برای امید آفرینی در حوزه نشاط اجتماعی است. 

وی گفت: نیازمند این هستیم که نسبت به ورزشکاران و قهرمان در خارج از مرزها پرداخته و کمک شود زیرا در آینده کشور تاثیر گذار هستند.

متقی فر بیان داشت: ۴ هزار سمن در حوزه‌های مختلف ذیل وزارت فرهنگ و ورزش  فعال هستند در قم سمن‌های خوبی داریم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم قم سرآمد فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی شود.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/40517
اخبار مرتبط

نظرات شما