به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی؛

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در قم برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران فردا یکشنبه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»، در این اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این آیین آورده است: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ فردا در شبستان امام خمینی (ره) ‌ حرم مطهر حضرت معصومه (س) ‌ ترتیب خواهد یافت.
روز گذشته نیز مراسم بزرگداشت شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان که در حادثه سقوط بالگرد آسمانی شدند، در حسینیه مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در سفر به آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم افتتاح سد مرزی قیزقلعه‌سی همراه با همتای آذربایجانی خود به شمال این استان در نزدیکی مرز همسایه شمال غربی کشورمان سفرکرده بود که در بازگشت به تبریز، بالگرد حامل وی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم محافظت و خدمه پرواز دچار سانحه شد و سقوط کرد. بر اثر این سانحه، همه مسافران این پرواز به شهادت رسیدند و آخرین برگ از سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی، با شهادت وی در راه خدمت به وطن رقم خورد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48938
اخبار مرتبط

نظرات شما