هم‌زمان با روز عرفه برگزار می‌شود؛

طنین دعای روح‌بخش عرفه فردا در قم

فردا، هم‌زمان با روز عرفه، مراسم دعای پر فیض عرفه از ساعت چهارده در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مسجد مقدس جمکران و مساجد و مکان‌های مقدس قم نیز فردا میزبان شرکت‌کنندگان این مراسم باشکوه خواهند بود.
براین‌اساس محدودیت‌های ترافیکی نیز از ساعت چهارده در بلوار شهید منتظری اعمال می‌شود و رفت‌وآمد موتورسیکلت‌ها از تقاطع حجتیه به سمت حرم مطهر ممنوع است؛ این محدودیت‌ها در اطراف مسجد مقدس جمکران نیز اعمال می‌شود.
نماز عید قربان نیز صبح روز عید در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران اقامه می‌شود.
نهاد‌های حمایتی نیز با اعلام شماره کارت و کد‌های دستوری آمادگی خود را برای دریافت نذر قربانی اعلام کردند.
کمیته امداد امام خمینی از مردم خیر استان خواست از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ و کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۲۵ ستاره ۱ مربع کمک‌های خود را به دست نیازمندان تحت پوشش این اداره کل برسانند.
اداره کل بهزیستی هم با اعلام شماره کارت ۶۰۳۷۳۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ و کد دستوری ستاره ۷۲۴ ستاره ۹۰۹۰ مربع نسبت به دریافت نذورات عید قربان اعلام آمادگی کرد.
مدیرکل دامپزشکی نیز از فعالیت ۱۳ گروه ثابت و ۸ گروه سیار در عید قربان خبر داد و گفت: در این گروه‌ها، ناظر بهداشتی و ناظر شرعی نیز حضور دارند.
مهدی سرکشیک گفت: ۶ جایگاه موقت عرضه و کشتار دام نیز با همکاری شهرداری در نقاط مختلف فعالیت می‌کنند.
وی افزود: آن دسته از شهروندانی که به هر دلیلی شرایط انتقال دام به کشتارگاه‌ها و ذبح شرعی و بهداشتی در مکان‌های نامبرده شده را ندارند، با شماره‌گیری تلفن‌های ۳۶۱۲۳۴۱۸ و ۳۶۱۲۳۴۲۲ می‌توانند از خدمات رایگان گروه‌های سیار اداره کل دامپزشکی برای ذبح بهداشتی و شرعی دام سبک‌وسنگین بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49245
اخبار مرتبط

نظرات شما