کارشناس خانواده:

دشمن به دنبال ایجاد هویت جدید در بانوان است

کارشناس خانواده با اشاره به اینکه جایگاه و ارزش زن در اسلام با هیچ دین و کشوری قابل‌مقایسه نیست، گفت: دشمن با طراحی نقشه‌های جدید به دنبال ایجاد هویت جدید در بانوان است.

نسیم شجاعی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به ارزش و جایگاه زن در اسلام و جامعه اسلامی، اظهار داشت: دشمنان همیشه به دنبال کاهش ارزش و جایگاه زن در جامعه بودند درحالی‌که جایگاه زن در اسلام بسیار رفیع است.
وی ادامه داد: دشمن در این سال‌ها تلاش کرده است تا زنان مسلمان در خود احساس پوچی کنند تا هویت آن‌ها خدشه‌دار شود تا برای آن‌ها هویت جدیدی به وجود بیاورد.
این کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر هویت زنان ایرانی در مسئله حجاب است، گفت: دشمنان در خصوص حجاب همیشه در حال طراحی نقشه‌های جدید هستند.
وی اضافه کرد: مسئله حجاب یک حکم شرعی است که نمی‌توان از آن گذشت و این حکم شرعی باید رعایت شود.
شجاعی با اشاره به اینکه زن در اسلام جایگاه و ارزش بسیار بالایی دارد، گفت: جامعه متمدن و درحال‌توسعه غرب از اسلام عقب‌تر است چراکه شروع تحولات غرب در مسئله زن از قرن هفدهم است.
وی ادامه داد: زنان غرب در ابتدای قرن بیستم توانستند به برخی حقوق اجتماعی مانند رأی دادن، اشتغال و... برسند درحالی‌که اسلا
م ۱۴۰۰ سال پیش تمام حقوقی که یک انسان کامل دارد به زن بخشیده است.
این کارشناس خانواده در خاتمه افزود: همان‌گونه که گفته شد جایگاه، ارزش و حقوق یک زن در اسلام با هیچ کشوری قابل‌مقایسه نیست.


انتهای خبر /160

 
http://qomefarda.ir/50521
اخبار مرتبط

نظرات شما