مدیر مؤسسه دار الزهرا:

آیت‌الله صافی گلپایگانی بیشترین آثار را در حوزه مهدویت تالیف کرده است

مدیر مؤسسه دار الزهرا گفت: شخصیت آیت‌الله صافی گلپایگانی مشهور به مرجع تقلید مهدوی است و تنها شخصیتی است که در زمان غیبت این میزان تألیف مهدوی از خود به جا گذاشته‌ است.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برگزاری همایش مهدویت در اندیشه آیت‌الله صافی گلپایگانی، اظهار داشت: در این همایش یک هزار نفر از اساتید حوزه و دانشگاه و عموم مردم در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفا قم حضور خواهند یافت.
وی به برنامه این همایش اشاره کرد و گفت: پخش پیام تصویری آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و رئیس‌دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و فرزند آیت‌الله صافی گلپایگانی از جمله برنامه‌های همایش است و در پایان افتتاحیه نیز از آثار همایش رونمایی خواهد شد.
معنوی تأکید کرد: شخصیت آیت‌الله صافی گلپایگانی معروف و مشهور به فقیه و مرجع تقلید مهدوی است و تنها شخصیتی است که در زمان غیبت حضرت ولی‌عصر (عج)، این میزان تألیف مهدوی از خود به جا گذاشته‌ و دغدغه آن مرحوم در مورد مهدویت در سیره علمی‌اش مشخص است.
وی ادامه داد: کمیسیون‌های این همایش نیز عصر همان روز از ساعت 14 در مرکز همایش‌های غدیر قم واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم برگزار خواهد شد.
مدیر مؤسسه دار الزهرا خاطر نشان کرد: مؤسسه دار الزهرا نیز یکی از یادگاری‌های مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله صافی است که در طی این سال‌ها همواره در نشر معارف اهل‌بیت (ع) گام برداشته است.


خبرنگار: سیدمحمدحسن یزدی نژاد
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42060
اخبار مرتبط

نظرات شما