مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

تالار فرهنگ و هنر قم پذیرای زائران امام راحل می‌شود

ایستگاه صلواتی و غرفه‌های فرهنگی و هنری همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در تالار فرهنگ و هنر قم برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا شاه‌مردی،مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: قم یکی از سه شهر زائرپذیر کشور است و وجود حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و نزدیکی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) باعث شده این شهر از موقعیت خاصی در پذیرایی از زائران امام راحل برخوردار باشد.

او  از آمادگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای میزبانی و پذیرایی از زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) در تالار فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران مرقد امام راحل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر برپا می‌شود و غرفه کتابت اشعار امام خمینی (ره) و غرفه کودک و نوجوان به منظور برگزاری مسابقه نقاشی و آشنایی کودکان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی فعالیت خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: اهدای کتاب و دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز پیش‌بینی شده است.

شاه‌مردی خاطرنشان کرد: همچنین از ظرفیت تالار فرهنگ و هنر برای اقامه نماز و استراحتگاه زائران مرقد امام خمینی (ره) استفاده خواهد شد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42761
اخبار مرتبط

نظرات شما