با حضور نمایندگی ولی فقیه؛

نشست مسئولان انجمن‌های هنری و ادبی بسیج در قم به پایان رسید

اختتامیه نشست سراسری مسئولان انجمن‌های هنری و ادبی بسیج با حضور نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اختتامیه نشست سراسری مسئولان انجمن‌های هنری و ادبی بسیج صبح دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ با حضور جواد جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان و حجت‌الاسلام رضایی نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد.

در مراسم جواد جمیری ضمن تقدیر از استقبال پرشور هنرمندان کشور از رویداد "حسین (ع) تصویرگر قرآن" و حمایت هنرمندانه آنان در عرصه‌های مختلف از قرآن کریم، به جمع‌بندی نتایج نشست سراسری مسئولان انجمن‌های هنری و ادبی بسیج پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام رضایی به بیان جایگاه هنر و هنرمند در جامعه برای ارتقا رشد بشریت پرداخت و گفت: هنر به معنای زیبایی و در اصل هنر در خدمت استعدادها، خلاقیت‌ها، دین و زیبایی اجتماع بشریت است. لذا هنر فقط برای هنر نیست بلکه در قالب هنر هر تمدن، فرهنگ و انقلابی توان نفوذ و اثرگذاری فراوانی دارد همچنین عاطفه و احساس هنرمند شکوفایی و رشد جامعه را به همراه دارد.

در انتهای این برنامه، پوستر رویداد "حسین(ع) تصویرگر قرآن" به امضا و تایید حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و مهدی عظیمی تهیه کننده سینما و تلویزیون رسید.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/44417
اخبار مرتبط

نظرات شما