مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم خبر داد:

توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار قم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: ‌در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید یک هزار و ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار این استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در برنامه «مهر تحصیلی» در جوار بقعه امامزاده علی بن جعفر (ع) افزود: افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برای تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند اختصاص‌یافته است.
وی گفت: این برنامه باهدف اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و امامزادگان و بقاع متبرکه استان قم برای تأمین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان کم‌برخوردار ترتیب یافت.
اسکندری ادامه داد: در قالب این طرح حدود ۲۲ هزار قلم نوشته افزار ایرانی‌اسلامی شامل کیف، دفتر، خودکار، پرگار، خط کش، کلاسور، مداد، پاکن، تراش و غیره در بین دانش‌آموزان توزیع شد.
وی تأمین نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار را جزو مباحث مهم خانواده‌ها در آستانه سال جدید تحصیلی یادکرد و اضافه کرد: تلاش می‌شود در طول سال این رویه برای جبران بخشی از نیازهای خانواده‌های کم‌برخوردار استان تداوم یابد.
اسکندری با بیان اینکه بخشی از موقوفات استان در خصوص تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند است، ادامه داد: ورود واقفین به عرصه علم و دانش و تأمین نیازهای افراد کم‌برخوردار نشان از روح و آینده‌نگری بلند آنان است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45271
اخبار مرتبط

نظرات شما