مدیرکل ستاد اجرایی قم خبر داد:

تدارک برنامه‌های جذاب فرهنگی برای خانواده‌های دارای سه فرزند در قم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در قم گفت: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه برنامه‌های جذاب فرهنگی برای خانواده‌های دارای سه فرزند در این استان تدارک دیده‌ شد که از جمله آن برگزاری جشنواره بزرگ «مثبت پنج» با اجرای برنامه‌های جذاب توسط مجریان محبوب کودک در این استان تدارک‌دیده‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، احمد عبدی پیرامون این موضوع بیان داشت: جشنواره بزرگ «مثبت پنج» با اجرای زنده گروه "مل‌مل" و برنامه‌های متنوع جشن و سرگرمی برای کودکان و خانواده‌ها و همچنین ارائه تخفیفات ویژه به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد از ۲۴ بهمن تا ۶ اسفندماه هر روز از ساعت ۱۶ در مرکز مثبت پنج قم به نشانی خیابان امام خمینی (ره)، تقاطع خیابان شهید بهشتی، جنب بانک سپه، میزبان کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و عموم شهروندان است.
وی ادامه داد: مرکز کالا و خدمات مادر و کودک «مثبت پنج» به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افتتاح شده و دارای بخش‌های فروشگاه کالا، درمانگاه تخصصی مادر و کودک، داروخانه تخصصی مادر و کودک، رستوران، کافه بستنی، آموزشگاه و مرکز مشاوره، آرایشگاه تخصصی کودکان و آتلیه عکاسی است.
عبدی گفت: ‌ در این مرکز نیازمندی‌های پزشکی، بهداشتی، مشاوره، سلامت، تغذیه و اقلام مصرفی و خدمات موردنیاز مادر و کودک با تخفیف ویژه به جامعه هدف ارائه می‌شود.
وی بیان داشت: خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر به‌عنوان مخاطبان اصلی مراکز مثبت پنج در نظر گرفته شده‌اند و بیشترین تخفیف‌ها برای آن‌ها لحاظ می‌شود، اما همه خانواده‌ها با هر تعداد فرزند می‌توانند از خدمات این مراکز بهره‌مند گردند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47585
اخبار مرتبط

نظرات شما