سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مطرح کرد:

برگزاری نمایشگاه آیین انقلاب در بیت امام خمینی (ره) در قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در بیت حضرت امام خمینی (ره) نمایشگاه آئین انقلاب را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم تلاش کرده است تا در مناسبت‌های مختلف با استفاده از هنرمندان اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

 وی با اشاره به برگزاری مراسم تئاتر آئینی در ایام فاطمیه افزود: مجموعه‌ای از اقدامات در مناسبت‌های مذهبی تدوین می‌شود و به مرحله اجرا درمی‌آید.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به ساخت خانه موزه‌ها در شهر قم از سال ۱۳۹۶ خاطرنشان کرد: در این مسیر احداث خانه موزه شهدای شاخص در دستور کار قرار گرفته و تا امروز استقبال خوبی از سوی جوانان و نوجوانان از این موضوع شده است.

 طباطبایی‌نژاد با اشاره به نقش‌آفرینی سازمان در دیگر اماکن فرهنگی شهر قم ادامه داد: در بیت حضرت امام خمینی (ره) شهرداری جزو متولیان نیست، اما آنجا را فضاسازی و نمایشگاه آئین انقلاب را راه‌اندازی کرده است.

 وی با تاکید بر تقویت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از نظر ساختار و بودجه، عنوان کرد: در حال حاضر سه معاونت در سازمان فعال است، اما درصدد هستیم تا با بازنگری انجام شده در اساسنامه و چارت سازمان، تغییراتی ایجاد شود.



انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی شهرداری
http://qomefarda.ir/47911
اخبار مرتبط

نظرات شما