احمد نجفی:

اگر سردار سلیمانی نبود منافع ایران در منطقه به خطر می افتاد/مکتب سلیمانی راه روشن فردای جوانان باشد

احمد نجفی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران بابیان اینکه باید قدر قهرمانانی ملی را دانست گفت: اگر سردار سلیمانی نبود منافع ایران در منطقه به خطر می افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد نجفی بازیگر مطرح سینما تلویزیون ایران در خصوص دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به صبح زاگرس گفت: سردار سلیمانی در تاریخ فردی بی سابقه بود، ما مرد بزرگی را از دست دادیم، باید تلاش کنیم که راه و روش ایشان و مکتب بزرگ سلیمانی را ادامه دهیم چراکه مکتب او چراغ و هدایت گر آینده جوانان و نسل های بعدی خواهد بود.

 

وی درخصوص الگوپذیری جوانان گفت: جوان ها الگوی خوبی همچون سلیمانی دارند، اگر سردار سلیمانی نبود موقعیت ما در منطقه به خطر می افتاد.

 

این هنرمند پیشکسوت افزود: متاسفانه عده ای فرصت طلب در داخل کشور موقعیت و جایگاه ما را به خطر می‌اندازند که ربطی به تحریم ندارند.

 

نجفی گفت: اگر شهید سلیمانی بود خیلی از مسائل کشور حل می شد وضعیت اقتصادی ما بهبود پیدا می کرد، ما باید همیشه جایگاه ویژه آن شهید را حفظ کنیم و به آن احترام بگذاریم.

 

وی بیان کرد: متاسفانه فضای مجازی بر افکار عمومی مردم تاثیر گذاشته و الگوهای نامناسبی برای جوانان ایجاد کرده است که بر روی زندگی برخی ها اثرگذار بوده، صدا و سیما هنرمندان و همه صاحبنظران باید در بهبود وضعیت جامعه و الگوپذیری مردم کمک کنند.

 

احمد نجفی با تاکید بر اینکه با شعار دادن کاری درست نمی شود گفت: عده‌ای فقط به فکر خود و درآمدزایی خود حتی در خارج از کشور هستند و وقتی به قدرت می رسند به عموم مردم فکر نمی کنند، در صورتی که شرافت سردار سلیمانی مخالف با این موضوعات بود.

 

وی در پایان گفت: اگر عملیات ها و اقدامات و فعالیت های سردارسلیمانی نبود منافع کشور نیز به خطر می افتاد و ایران در منطقه چنین قدرت و جایگاهی نداشت، باید قدر این انسان‌ها را خیلی بیشتر از اینها دانست.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30323
اخبار مرتبط

نظرات شما