ثبت‌نام دوره‌های هنری در قم آغاز شد

جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن‌‌های «هنرهای تجسمی»، «هنرهای نمایشی» و «عکاسان» در فصل بهار اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فراخوان برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن‌‌های «هنرهای تجسمی»، «هنرهای نمایشی» و «عکاسان» در فصل بهار اعلام شد.

*انجمن هنرهای تجسمی

کلاس‌های فصل بهار انجمن هنرهای تجسمی شامل رشته‌های «طراحی»، «طراحی و نقاشی»، «تصویرسازی»، «نقاشی خط»، «کاراکتر دیزاین»، «تفکر خارج از جعبه»، «تذهیب»، «نقاشی»، «گل و مرغ»، «طراحی فیگور»، «مبانی ترکیب‌بندی»، «نقاشی کودکان»، «نقاشی نوجوان»، «تکنیک‌های نقاشی»، «کلوپ طراحی»، «مبانی طراحی» و «خلاقیت کودکان» می‌شود و از استادان مطرح این انجمن می‌توان به حسنعلی یگانه بهمن، هادی گل‌محمدی، رضا عربستانی، محسن مقدادی و حسین صفدری اشاره کرد.

همچنین حسین اسلامی، حدیث برازنده، نگار رحمتی، خدیجه حسینی، محبوبه خاکدامن، رکسانا قرنلی، نسیم گائینی، محمد سید ابراهیمی، وحید سلیمانی، زهره خلیفه قلی و زهرا ارشادی از دیگر مدرسان این دوره‌های آموزشی هستند.

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی تا ۱۸ فروردین ادامه دارد و کلاس‌ها از ۲۰ فروردین آغاز می‌شود.

کلاس‌های هنری این انجمن طی ۱۰ جلسه ۳ ساعتی با شهریه ۲۵۰ هزار تومانی در دو بازه زمانی ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۹ عصر برگزار می‌شود.

انجمن هنرهای تجسمی قم در خیابان دورشهر، بین کوچه ۱۰ و ۱۲ واقع شده و برای جزئیات بیشتر می‌توان با شماره ۳۷۷۴۲۰۷۶ تماس گرفت.

*انجمن هنرهای نمایشی

انجمن هنرهای نمایشی قم در بهار امسال با هدف کشف استعدادهای جدید، دوره آموزش مقدماتی بازیگری کودک و نوجوان را ویژه سنین ۸ تا ۱۲ سال برگزار می‌کند.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به بازیگری فقط تا ۱۸ فروردین فرصت ثبت‌نام دارند و شماره‌های ۳۶۲۰۷۱۶۳ و ۰۹۳۶۱۸۱۲۷۲۹ پاسخگوی سؤالات بیشتر آنان است. زمان شروع این دوره آموزشی از روز شنبه ۲۰ فروردین‌ماه اعلام شده است.

*انجمن سینمای جوانان

انجمن سینمای جوانان قم نیز در بهار امسال دوره آموزشی فیلمنامه‌نویسی را در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌کند که علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۷۵۲۴۱۱۹ تماس بگیرند.

*انجمن عکاسان

فراخوان ثبت‌نام در نوزدهمین دوره آموزش‌های تخصصی انجمن عکاسان استان قم همزمان با فصل بهار اعلام شد و تا ۲۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

«عکاسی مقدماتی»، «عکاسی پیشرفته و کارگاهی»، «عکاسی صنعتی و تبلیغاتی»، «فتوشاپ مقدماتی»، «ادیت و پردازش مقدماتی»، «ادیت و پردازش پیشرفته»، «شناخت نور و نورپر دازی»، «فتومونتاژ در عکاسی» و «عکاسی موبایلی» از جمله کلاس‌های انجمن عکاسان قم برای بهار امسال است.

حجت‌الله عطایی، ابراهیم سلیمانی، سید حسین بحرینی، سید عمار محمدی، امیر علی میقانی، محمد مهدی ورال، ساره سپهری‌نژاد و مونا نیکوگفتار از جمله مدرسان این دور‌ه‌های آموزشی هستند. 

انجمن عکاسان جنب نگارخانه فرهنگ در خیابان دورشهر واقع شده و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۷۸۳۸۸۶۶ و  ۳۷۸۳۸۸۶۷ تماس بگیرند.



انتهای پیام/


منبع:شهر بیست
http://qomefarda.ir/32538
اخبار مرتبط

نظرات شما