مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد؛

اجرای برنامه های ویژه شب های قدر در بقاع متبرکه استان قم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر نیز در همه بقاع متبرکه برنامه ویژه‌ای تدارک‌دیده‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان 1401 در بقاع متبرکه استان قم اظهار داشت: از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در همه بقاع متبرکه اجرا می‌شود و در این میان به‌صورت ویژه در 28 بقعه این برنامه هر شب اجرا می‌شود.
وی در تشریح این برنامه‌ها بیان داشت: برپایی مجالس سخنرانی با حضور اساتید برجسته حوزوی، برپایی خیمه‌های معرفت با غرفه‌های گوناگون همچون قرآن، کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به احکام شرعی و سخنرانی چندرسانه‌ای، اقامه نماز جماعت، حضور مبلغان اعزامی و بومی برای تبلیغ دین و ترویج سنت حسنه وقف و نیز مراسم ترتیل‌خوانی و تفسیر قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: 88 مبلغ در بقعه‌های استان در قالب طرح ضیافت الهی فعال هستند که از این تعداد 10 مبلغ در کهک حضور دارند.
وی ادامه داد: در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر نیز در همه بقاع متبرکه برنامه ویژه‌ای تدارک‌دیده‌شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: ضیافت افطاری ساده، طبخ و توزیع غذای گرم به‌صورت بسته‌بندی بین زائران و خانواده‌های ساکن در جوار حرم‌های مطهر امامزادگان و برنامه سحرگاهی تسبیح سحر از دیگر برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه است.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/32774
اخبار مرتبط

نظرات شما