نمایشگاه عکس «پنجره ای رو به حیات» در قم افتتاح شد

نمایشگاه عکس «پنجره ای رو به حیات» شامل ۵۰ قطعه عکس از حیات وحش و تالاب‌های ارزشمند استان قم به مناسبت هفته محیط زیست در قم آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم، نمایشگاه عکس «پنجره ای رو به حیات» شامل ۵۰ قطعه عکس از حیات وحش و تالاب های ارزشمند استان قم است که به مناسبت هفته محیط زیست از ۱۶ لغایت ۲۲ خردادماه در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان دورشهر قم برپا شده و بازدیدکنندگان می‌توانند در ساعت های ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در مراسم افتتاح نمایشگاه «پنجره ای رو به حیات» با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست، برپایی چنین نمایشگاههایی را برای نشان دادن ظرفیت های عظیم زیست محیطی در قم ضروری دانست و گفت: مردم و مسئولان قم باید نسبت به حفظ و حراست از محیط زیست دغدغه مند باشند.

وی با اشاره به توانمندی عکاسان و هنرمندان قمی، خواستار مشارکت آنان در آگاهی بخشی و فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه شد و گفت: بدون تردید زبان هنر یکی از بهترین راهها برای آگاهی دادن به مردم برای خطراتی است که محیط زیست ما را تهدید می‌کند.

سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس «پنجره ای رو به حیات» ضمن قدردانی از تلاش عکاسان و هنرمندان برای ثبت لحظه های ناب از حیات وحش استان، خاطرنشان کرد: امروز مسأله محیط زیست یکی از دغدغه های جدی و اولویت های دولت بوده و برای بهبود وضعیت آن تلاش می کند.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از محیط زیست وظیفه یک دستگاه و سازمان نبوده و آحاد جامعه باید در این کار مشارکت کنند، گفت: قطعا هنرمندان به عنوان افراد تأثیرگذار در جامعه، می توانند نقش بسیار مهم و مؤثری برای نجات طبیعت و محیط زیست ایفا کنند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34031
اخبار مرتبط

نظرات شما