مسئول گروه جهادی علمدار کربلا(قم):

برگزاری ۱۷مرحله رزمایش مواسات در سال ۱۴۰۰

مسئول گروه جهادی علمدار کربلا(قم) با اشاره به خرید ۳۷۰میلیون تومان جهیزیه در سال قبل برای زوجین نیازمند، گفت: در سال۱۴۰۰به لطف اهل بیت(ع) و کمک خیرین ۱۷مرحله رزمایش برگزار کردیم که تعداد۳۴۰۰ بسته بین خانواده ها توزیع شد.

علی وکیلی در گفتگو باخبرنگار قم فردا با اشاره به مهمترین اقدامات گروه جهادی علمدار کربلا، اظهار داشت: هیئت علمدار کربلا از سال 1379 تاسیس شد و از دل این هیئت، قراگاه و خیریه علمدار کربلا هم شروع به فعالیت و کمک رسانی به نیازمندان و محرومین کرد.
وی ادامه داد: در ابتدا اقدام به شناسایی افراد نخبه در تخصص های مختلف برای حضور در قرارگاه جهادی کردیم تا بتوانند در این عرصه حضور داشته باشند.
مسئول گروه جهادی علمدار کربلا(قم) اضافه کرد: در سال۱۴۰۰به لطف اهل بیت(ع) و  کمک خیرین ۱۷مرحله رزمایش برگزار کردیم که تعداد۳۴۰۰ بسته بین خانواده ها توزیع شد.
وی عنوان کرد: برای تهیه جهیزیه زوجین نیازمندان کارگروه ای جهیزیه تشکیل دادیم که این کارگروه در سال گذشته 370میلیون تومان جهیزیه به کمک خیرین خریداری شده است.
وکیلی با اشاره به اشتغال زایی در قرارگاه، ابراز داشت: برای ایجاد اشتغال اقدام به آموزش خیاطی به خانواده های نیازمند کردیم و با خرید چرخ خیاطی و تحویل به آنها اقدام به اشتغالزایی کردیم.



 

حسین حیدری
انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/35764
اخبار مرتبط

نظرات شما