در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان قم در هفته هنر انقلاب اسلامی

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قم سیدمرتضی آوینی به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی پرداخت.

 یاسر محمدی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن آرزوی قبولی طاعات به هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی در بیستم فروردین ماه قرار دارد.
وی ادامه داد: باتوجه به قرار گرفتن هفته هنر انقلاب اسلامی در شب های قدر، برنامه های پیش بینی شده در میلاد امام حسن(ع) برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به برنامه‌های امسال این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: در همین راستا دیدار با پیشکسوتان و اساتید ادب و هنر استان قم، غبارروبی از مزار شهدای هنرمند استان، دیدار با مراجع عظام تقلید با حضور شاعران، تجلیل از مسئولین  انجمن، تجلیل از مسئولین کانون‌های سازمان، تجلیل از مربیان گروه سرود استان قم، وبرگزاری دورهمی خوشنویسی با حضور اساتید از جمله این برنامه های است.
وی ابراز داشت: همچنین تولید و پخش نماهنگ از شبکه‌های ملی و استانی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) با عنوان سفره احسان و تولید و پخش نماهنگ از شبکه‌های ملی و استانی با عنوان مهد ایران، برگزاری محفل شعر خوانی از جمله دیگر برنامه های سازمان هنرمندان استان قم است.
محمدی در خاتمه افزود: از کلیه همشهریان محترم مستعد به رشته‌های هنری دعوت بعمل می‌آید تا با عضویت در این نهاد ارزشی ما را در راستای ارتقاء و رشد و تعالی استعداد‌های بالقوه علاقمندان یاری رسانند.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/41209
اخبار مرتبط

نظرات شما