مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم:

آیین ثبت روز ملی هنر قصه‌گویی ایرانی در قم برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: با اشاره به برگزار مراسم ثبت روز ملی هنر قصه‌گویی ایرانی در قم، گفت: قصه‌خوانی، امضای سند و برش کیک جشن ثبت ملی هنر قصه‌گویی از برنامه‌های این مراسم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم ثبت روز ملی هنر قصه‌گویی ایرانی پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و اساتید عرصه ادب و هنر در سالن چهارسو تالار مرکزی شهر برگزار شد.
محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم پیرامون این مراسم، اظهار کرد: با توجه مسئولان و پیگیری‌های پیش‌کسوتان عرصه هنر، ادب و قصه‌گویی، روز بیست و سوم خرداد به‌عنوان روز قصه‌گویی ایرانی انتخاب شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم ثبت ملی هنر قصه‌گویی ایرانی در مراکز تمامی استان‌ها، تصریح کرد: در مراسمی که به همین مناسبت از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر قم برگزار شد، کودکان و نوجوان انجمن قصه‌گویی کانون و همچنین جمعی از پیش‌کسوتان و اساتید هنر قصه‌گویی حضور داشتند.
غفاری اضافه کرد: در این مراسم همچنین فهیمه مرزبان و لیلا موسوی از اساتید قصه‌گوی شهر قم، به بیان قصه «دزد و پادشاه» و «واقعه غدیر» پرداختند و محسن کریمی نیز قصه‌ای بومی با لهجه قمی را برای حاضران بیان کرد.
به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، امضای سند و برش کیک جشن ثبت ملی هنر قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.




انتهای پیام/


منبع:قم نا
http://qomefarda.ir/43003
اخبار مرتبط

نظرات شما