به مناسبت عید غدیر خم انجام شد؛

اهدای ٢٩ سری جهیزیه به نوعروسان محب امیرالمومنین (ع) در قم

به مناسبت عید الله الاکبر، عید غدیرخم در مراسمی ٢٩ سری جهیزیه از سوی موسسه خیریه حضرت اباالفضل(ع) به نوعروسان محب امیرالمومنین علی(ع) در قم اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین، خیرین و نوعروسان، همزمان با شب عید سعید غدیر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) منطقه امامزاده ابراهیم قم برگزار شد، آیت الله علوی گرگانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به برکات ماه ذی الحجه و مناسبت های بزرگ آن نظیر ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، مباهله، اعیاد قربان و غدیر و نیز خاتم بخشی امیرالمومنین(ع)، ازدواج نوعروسان و اهدای جهیزیه به آنان را در این ماه موجب خیر و برکت و زندگی مومنانه آنان ذکر کرد.

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد حسن پور موسوی عضو هیئت مدیره موسسه خیریه حضرت اباالفضل(ع) با اشاره به اهدای یک هزار و ٢۵٠ سری جهیزیه از ابتدای فعالیت این موسسه تاکنون، گفت: مشارکت در امور مختلف عام المنفعه با همکاری خیرین بزرگوار در این مؤسسه تحت نظارت آیت الله سید جعفر میرعظیمی با قوت ادامه داشته و از جمله مهمترین انها اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط ستاد جهیزیه موسسه است که همه ساله انجام می‌شود.
گفتنی است:در این مراسم علاوه بر جهیزیه، هدیه نقدی و امکان سفر و اقامت در مجتمع بیت العباس مشهد مقدس به نوعروسان و همسران آنها اعطا شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43612
اخبار مرتبط

نظرات شما