فرمانده انتظامی استان قم:

کافه‌های قم ساماندهی می‌شوند

فرمانده انتظامی قم با بیان اینکه ساماندهی کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و گیم‌نت‌ها در اولویت قرار دارد و به پلیس اماکن استان اعلام شده واحدهایی که مجوز ندارند پلمب شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگویی اظهار داشت: واحدهای صنفی انتظار نداشته باشند پلیس بی‌تفاوت از تخلفات آنها بگذرد، در صورت هرگونه کوتاهی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.
وی افزود: واحدهای دارای مجوز نیز که مرتکب تخلف شوند، در مرحله اول تذکر می‌گیرند و در صورت تکرار حتماً با آنها برخورد می‌کنیم.
فرمانده انتظامی قم یادآور شد: آرامش و امنیت مردم باید در اولویت اماکن و اصناف استان باشد و هر آنچه که باعث ناامنی شود با برخورد پلیس اماکن روبه‌رو خواهد شد.
وی بر لزوم مسئولیت‌پذیری اتحادیه‌های صنفی استان تأکید کرد و بیان داشت: واحدهای صنفی انتظار نداشته باشند پلیس بی‌تفاوت از تخلفات آنها بگذرد، در صورت هرگونه کوتاهی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
کشف شکر احتکار شده
فرمانده انتظامی قم همچنین از کشف احتکار ۱۲۵ تن شکر به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد .
وی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با همکاری عوامل صمت از یک واحد انبار سرکشی که ۱۲۵ تن شکر احتکار شده، کشف شد.
وی افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه، ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
میرحیدری ادامه داد: در نهایت پس از تشکیل پرونده متهم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.
توقیف ۱۰ دستگاه خودروی شوتی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی قم نیز از توقیف دو دستگاه کامیون حامل باتری و یک دستگاه لیفتراک قاچاق و ۱۰ دستگاه خودرو شوتی حامل انواع کالای قاچاق، مجموعاً به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
سرهنگ حسین برزگر اظهار داشت: با عنایت به تدابیر سلسله‌مراتب فرماندهی، مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین و همچنین مقابله جدی با خودروهای قاچاق بر هنجارشکن موسوم به شوتی در قالب تورهای ایست و بازرسی و گشت‌های محسوس و نامحسوس، تعداد ۲ دستگاه کامیون حامل باتری، لیفتراک و ۱۰ دستگاه خودرو شوتی حامل انواع کالاهای قاچاق توقیف شد.
وی افزود: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده و همچنین پس از تشکیل پرونده متهمان به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44151
اخبار مرتبط

نظرات شما