مدیر کل امور اساتید جامعةالزهرا (س):

ثبت‌نام دوره تربیت مدرس جامعةالزهرا (س) شروع شد

فراخوان ثبت‌نام پنجمین دوره تربیت مدرس ویژه طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حداقل مدرک تحصیلی سطح ۳ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، خانم سیده فاطمه رسولی موسوی، مدیر کل امور اساتید جامعةالزهرا سلام الله علیها با اشاره به آغاز ثبت‌نام پنجمین دوره تربیت مدرس در جامعةالزهرا علیهاالسلام، گفت: معاونت آموزش و تربیت جامعةالزهرا علیهاالسلام با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد و توانمندسازی آنان برای تدریس در موضوعات مختلف علمی، آشنایی آنان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس و همچنین تأمین مدرّس برای تدریس در سطوح مختلف تحصیلی، پنجمین دوره تربیت مدرس را برگزار می‌کند.

مدیر کل امور اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها بیان کرد: طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

رسولی موسوی افزود: طلاب فارغ‌التحصیل سطح ۴ و طلابی که مشغول نگارش پایان‌نامه مقطع سطح ۴ هستند، نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

مدیر کل امور اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها با بیان اینکه ثبت‌نام در پنجمین دوره تربیت مدرس از روز چهارشنبه ۱۸ مرداد آغاز شد و تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه پذیرش تربیت مدرس مراجعه کنند.

مدیر کل امور اساتید جامعةالزهرا علیهاالسلام در پایان توصیه کرد: بانوان طلبه برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام، دفترچه راهنمای پذیرش دوره پنجمین تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه کامل، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44455
اخبار مرتبط

نظرات شما