معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم:

رشته پرتوشناسی در دانشگاه علوم پزشکی قم تدریس می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی حکمی از سوی وزیر بهداشت با راه‌اندازی رشته پرتوشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته با ظرفیت ۲۰ دانشجو از بهمن‌ماه سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ موافقت به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمود پرهام در گفت‌وگویی از اخذ مجوز راه‌اندازی رشته پرتوشناسی در این دانشگاه خبر داد و گفت: طی حکمی از سوی وزیر بهداشت با راه‌اندازی رشته پرتوشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته با ظرفیت ۲۰ دانشجو موافقت به عمل آمد. 
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان جذب دانشجویان رشته پرتوشناسی از بهمن‌ماه سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ افزود: این دانشجویان در مقطع روزانه در دانشکده پیراپزشکی مشغول به تحصیل خواهند شد. 
وی ادامه داد: سه تن از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه  و همچنین اساتید مرتبط به این رشته پرتوشناسی گروه‌های دیگر به تدریس این رشته تحصیلی خواهند پرداخت؛ همچنین از اساتید مدعو دانشگاه‌های دیگر نیز در راستای ارائه هر چه‌بهتر مطالب علمی و آموزشی و مهارت‌های رشته پرتوشناسی به دانشجویان بهره خواهیم گرفت. 
پرهام در پایان خاطرنشان کرد: به‌طورکلی جذب دانشجویان بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به‌صورت روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس بین‌الملل در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌پذیرد که در رشته تحصیلی پرتوشناسی نیز که در سال جاری برای اولین‌بار در دانشگاه علوم پزشکی قم پذیرش دانشجو خواهیم داشت، به‌صورت روزانه این کار انجام می‌شود.




انتهای پیام/


منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
http://qomefarda.ir/45187
اخبار مرتبط

نظرات شما