هم‌زمان با سراسر کشور؛

۱۷ طرح آموزشی در قم به بهره‌برداری رسید

۱۷ ‌طرح‌ آموزشی با ۱۷۵ کلاس درس و با زیربنای ۳۴ هزار و ۷۵۰ مترمربع، روز یکشنبه طی آیینی هم‌زمان با بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی کشور با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور، در قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، استاندار قم در این آیین با اشاره به اهمیت موضوع آموزش‌وپرورش در تربیت نسل جدید، بیان کرد: فرهنگ باید محور فعالیت‌های جاری باشد و دراین‌بین مدرسه مهم‌ترین نهاد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است.
سید محمد آقامیری با اشاره به نقشه و توطئه‌های بلندمدت دشمنان علیه فرهنگ، دین و نظام تربیتی کشور، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی لازم است تا با اقدام و برنامه متقابل و بازدارنده مانع از تأثیرگذاری اهداف شوم دشمنان شد.
آقامیری با تأکید بر اهمیت شناخت و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان، ابراز داشت: ثروت و سرمایه اصلی کشور نیروی انسانی و نسل جوان هستند که می‌توانند جامعه را از گردنه‌های مختلف به‌سلامت عبور دهند.
استاندار قم‌ با تأکید بر اینکه دشمنی دشمنان به‌خصوص در مباحث فرهنگی، تمامی ندارد، اضافه کرد: دانش‌آموزان به‌عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در اختیار آموزش‌وپرورش قرار دارند و باید در کنار خانواده، زمینه تربیت سالم و صحیح در مدارس نیز به نحو شایسته‌ای انجام شود.
وی با بیان اینکه مادر مهم‌ترین نقش را در تربیت فرزند دارد، گفت: باید نظام تربیتی در مدارس، مساجد و خانواده در یک محور و راستا انجام بگیرد.
آقامیری همچنین با تأکید بر رسیدگی به مطالبات به حق معلمان، یادآور شد: آموزش‌وپرورش از فرصت طرح نهضت ملی مسکن برای خانه‌دار کردن فرهنگیان فاقد مسکن استفاده حداکثری کند.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری ایرنا
http://qomefarda.ir/45227
اخبار مرتبط

نظرات شما